Normaali ohjelmistopäivitys

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Normaali ohjelmistopäivitys

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Onko eroa 5-vaihteisen softassa Aero vs 2.3t?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
deportivo
"Viggen"
Viestit: 532
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Re: Normaali ohjelmistopäivitys

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Laatikko-ohjelman päivitys tuli teetettyä. Aika jännäksi veti kun uusi ohjelma ei päivittynyt ja vanha poistui. Loota limb homeen. No lopuksi homma kuitenkin hoitui kuten piti. Vähän säikäytti lievästi sanottuna.

Tech ilmoitti lopuksi että " comfort" päivitys tehty. Mitään dataa ei ole mitä muuttui. Ihan mutulla heittäisin että nyt vaihtaa taajama ajossa helpommin isompaa pykälää.

Onkos kellään oikeasti tietoa mitä päivitys pitää sisällään muuta kun että joku vikakoodin virheilmoituksen mahdollisuus vähenee. Vai onko muita muuttujia tai mutuilijoita jotka päivityksen teettäneet?
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Normaali ohjelmistopäivitys

Viesti Kirjoittaja karg »

Se oli joku "Comfort-päivitys takaluukku auki ajeltaessa" -tyyppinen päivitys. Ehkä se loota on nyt äärettömän pehmeä jos ajelet takaluukku auki niin ettei luukku pääse suotta veivaamaan ees-taas ;) Nihkeesti löytyy kyllä mitään tietoa tosta..
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Normaali ohjelmistopäivitys

Viesti Kirjoittaja suorsa »

deportivo kirjoitti:Laatikko-ohjelman päivitys tuli teetettyä. Aika jännäksi veti kun uusi ohjelma ei päivittynyt ja vanha poistui. Loota limb homeen. No lopuksi homma kuitenkin hoitui kuten piti. Vähän säikäytti lievästi sanottuna.
Millä ilveellä ohjelma meni perille? Kerran tuli vastaava tapaus vastaan, silloin jäi perimmäinen syy hämärän peittoon.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
deportivo
"Viggen"
Viestit: 532
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Re: Normaali ohjelmistopäivitys

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Karg tuon hoiti mutta Hessun apua tuossa kaivattiin.

EDIT: ko. herrat voi selittää halutessaan mikä tuossa oli, minä en osaa sitä tehdä. :)
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Normaali ohjelmistopäivitys

Viesti Kirjoittaja karg »

suorsa kirjoitti:Millä ilveellä ohjelma meni perille? Kerran tuli vastaava tapaus vastaan, silloin jäi perimmäinen syy hämärän peittoon.
Koitettiin ensin TECH2:n SPS:ää käyttäen. Se latas softan 100% sisään ja jäi sitten sutimaan paikalleen ja ilmotteli aina lopuksi liudan erroreita. GlobalTIS:n SPS:llä se meni sitten ongelmitta paikalleen. Jäi hämärän peittoon, että mahtoiko olla TECH2:n SPS-softassa bugi vai auton johtosarjassa tai esim. OBD-liittimessä jotain hämärää. Välillä se heitti, että I-väylä olis kadoksissa.
Vastaa Viestiin