2002 vm 2.0 t farmari manuaali.
Erikoinen vika. Kaikki moottorin tukikumit vaihdettu. Silti havaittavissa selvää ja kohtuullisen ärsyttävää nytkähtelyä kun siirrytään moottorijarrutuksesta vedon puolelle tai toisin päin. . Onko ominaisuus vai vika?? Nytkäyksen välttää vain milli tarkalla kaasupolkimen käytöllä. Alipaineletkut ja vikakoodit tarkastettu, niissä ei mitään..
mulla on kanssa samaa. mitä arvoja muuttamalla softassa tuota läpän ohjausta voisi koittaa korjata? vois kokeilla..
Saab 9-5 Aero +300hp +500Nm Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
Paljolti riittää kun laitat sinne uusimman sopivan pohjasoftan, ja sittenhän on vielä throttle response vaihtoehtoja suiten firmware taulukossa mitä voi kokeilla mitä vaikuttaa.
jeps. pitää kokeilla toista jotain uudempaa aeron softaa..nyt on extra fast response käytössä biopower-softassa, mutta rasittavasti nykäisee aina kun nostaa jalan kaasulta..on kyllä myös ne kuuluisat 630 dekat joiden kanssa nykimiseltä ei voi välttyä??
Saab 9-5 Aero +300hp +500Nm Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
no joo kokeilin nyt tuolla -07-08 (..56x) aeron softalla ja pelkällä fast responesella.. nyt kyllä nykiminen vähentyi. ei vielä ihan kokonaan, mutta alkaa olla jo aika hyvä..
Saab 9-5 Aero +300hp +500Nm Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
baas kirjoitti:2002 vm 2.0 t farmari manuaali.
Erikoinen vika. Kaikki moottorin tukikumit vaihdettu. Silti havaittavissa selvää ja kohtuullisen ärsyttävää nytkähtelyä kun siirrytään moottorijarrutuksesta vedon puolelle tai toisin päin. . Onko ominaisuus vai vika?? Nytkäyksen välttää vain milli tarkalla kaasupolkimen käytöllä. Alipaineletkut ja vikakoodit tarkastettu, niissä ei mitään..
Moi, missäs päin asut? Täs Hämeenlinnassa vois päivittää tohon moottorinohjauksen kokeeksi, jos nykiminen vähenis. Ei oo siis kyseessä tehon nosto vaan normaali ohjelmistopäivitys Tech2:lla.
Tere:) Oiskohan kyseessä vaihteiston etutuki,mikä nytkähtelee. Itellä teki ihan samaa ja opin ajan kuluessa ton kaasunkäytön ja nyt kun osa vaihdettu,niin outoa ajaa ilman sitä nytkäystä:)
Itsellä parantui nykiminen kun vaihdoin sen moottorin etu tukikumin
jäykkään kumiin. Miinuksena sain hieman värinää ohjaamoon..
Briteistä tilasin, en muista nimeä nyt.
Myös apurungon/korin takimmaisia kumeja on korkannut, jotka aiheittavat koneen heilatelua ja jopa kolahtelua veto/jarrutus tilanteissa, kun apurunko pääsee heilumaan lähes 1cm takareunastaan.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
baas kirjoitti:Itsellä parantui nykiminen kun vaihdoin sen moottorin etu tukikumin
jäykkään kumiin. Miinuksena sain hieman värinää ohjaamoon..
Briteistä tilasin, en muista nimeä nyt.
Itse vaihdoin juuri saman tuen puslat Powerflexin pusliin. Tilasin Pro car servicestä. Todella iso muutos ajoon! Vanha olikin 126tkm ajolla loppu ja isoa välystä olikin.
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1 Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883