Aikanani päivitin piopower softan ja samalla sid info jonka jälkeen olen seurannut noita mReq ja mAir arvoja. Normi ajossa ne ovat samaa tasoa, mutta vaihdettaessa automaatin manuaaliin 3:lla tiukka kiihdytys ja mAir on noin 30-100 arvoa pienempi kuin mReq.
![Kuva](http://img221.imageshack.us/img221/3807/mreqmair.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Maksimissa mReq on ollut jossain 840 paikkeilla ja mAir 720.
En näe kuin kaksi arvoa kerrallaan näytössä, mutta toisella samankaltaisella testillä olen saanut Pinl arvoksi 2020.
Minulle on vasta vaihdettu mitsun turbo, sytytyskasetti, tulpat ja jokin näistä magneettiventtiililtä menevistä letkuista myös tulpattu. Mikään näistä ei ole auttanut. Epäilen siksi tuota ilmamassamittaria, mutta ennenkuin alan hankkimaan uutta niin tässä vielä kuva siitä. Onko normaalia että toisella puolen on vain 2 lankaa(tarkoitan vaakasuorassa olevia) jossa yksi anturi ja toisella puolen 3 lankaa ja siinä 2 anturia?
![Kuva](http://img401.imageshack.us/img401/5633/ilmamassamittari.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Tällähetkellähän softa on Garretin turbolle joten tarkoitus lähiaikoina päivittää softaa ja samalla vähän lisätehoja, mutta nyt en oikein uskalla tehdä sitä jos se vain pahentaa asiaa.