nyt kun tuntuu, ettei tuota kukaan huoli niin kokeillaan rukata se kuntoon sitten.
Eli ongelmalapsena on 4-5v perheeseen tullut vuosimallia 2000 oleva farkku Aero. Saabbi ei varsinaisesti ole minun eikä ole ollut minun käytössäni, mutta velipojan käytöstä se laitettiin seisontaan ja nyt se sitten nököttää tuossa pihalla.
Moottorivalo ongelma on härnänny jo ehkä vajaan vuoden ja jota on myös se samainen vuosi yritetty korjata. Ainoa vastoinkäyminen on ollutkin, että aina jonkun osan vaihdon jälkeen on luovuttanut jokin muu osa. Muistelisin, että ongelmat alkoi uusien vanteiden paikalle heiton jälkipuolella viime kesänä. ABS -anturi antautui, jonka seurauksena paineltiin mittarit sekaisin. Anturin vaihdon jälkeen tehtiin kytkimen vaihdos. Kytkimen vaihdon jälkeen uusittiin tulpat sekä virranjakajankansi. Näiden jälkeen alkoi antautua yksitellen kaikki jäähdytysletkut, ja niihin se kamelinselkä katkesikin.
Kaikkien huoltojen jälkeen kaikki muu tuntuu pelaavan oikein hyvin, mutta mittaritauluun pamahtaa moottorivalo kun kierrokset nousee +4000rpm. Asiaa ei ole virallistettu korjaajan suusta, mutta jossain keskustelussa mainittiin vuotava jokin turbon letkuista(?). Minä sitä en osaa sanoa enkä ymmärrä, mutta voiko moinen vaikuttaa asiaan? Mihin ylipäätänsä voi vaikuttaa tuo kierrosmäärä..
Ja jotta tiedetään mistä puhutaan:
![Kuva](http://i7.aijaa.com/b/00817/10444830.jpg)
![Kuva](http://i7.aijaa.com/b/00445/10444829.jpg)
Ja kyllä, alla on edelleen talvitossut.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)