Heti aluksi pitää antaa pientä taustatietoa ennenkuin menen itse asiaan.
Vaihdoin tossa viikonloppuna imusarjan letkuja sekä evapin. bybassilta menevä ohutta letkua vaihdettaessa letkun toisessa päässä sörkkimään yhden takaiskuventtiilin kovan letkun poikki. En tiedä tämän nimeä, mutta sekin lähtee nokalta ja haarautuu taka osassa jossa tämä takaiskuventtiili meni poikki juuresta. Sain tän väliaikaisesti jollainlailla korjattua silikoniletkua päälle laittamalla. Ei ole tarkoitus jättää lopulliseksi mutta onkohan tätä mahdollista mitenkään korjata (tai varmaan on mutta miten), kun takaiskuventtiilistä lähtee kova kaareva letkun pätkä punaiselle o-renkaalle. Tässä vielä kuva jossa noin keskellä ylhäällä näkyy pienipala sinistä silikoniletkua mustan letkun päällä.
![Kuva](http://i10.aijaa.com/t/00559/10749217.t.jpg)
Nyt pari päivää ajettua tuli sitten tuo P0106 ja pinl näyttää 0:aa sid:ltä katsottuna. Kun auton käynnistää uudestaa seilaa kierrokset vähän ja pinl on jossain 500:n kohdalla vähän kaasua ja pinl häviää taas 0:aan sekä seilaus loppuu. Voiko vika olla tuossa takaiskuventtiilin liitoksessa jonka korjasin vai jossain muualla. Hain foorumilta ja yksi tärppi osui antureihin.
Ilmamassamittarin jo testasin toisella, että siinä ei ole mitään vikaa. Onko vaarallista ajaa lyhyitä matkoja?