Jyväskylässä ollu halvin hinta tankatessani 1.125€ eikä ole kertaakaan harmittanut
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
juurikin näin!petrisa kirjoitti:Samaa mieltä mienkoiv.
Järkeä ei ole missään. Pitää vain nauttia siitä voimasta mitä siitä etanolista irtoaa. Lienee ainoa ilo. Vielä ei tuo konversio kaduta. Ja tuskin alkaa kaduttamaankaan.
Jos siihen uhrattuja rahoja ei saa polttoainekuluissa takaisin, niin sitten ei saa.
Menee sitä rahaa turhempaankin.
No jos ihan oikeesti mietitään, niin ei se tehojen nosto näin paljoa voisi paljoa helpompaa ja halvempaa enää edes olla. Kun nyt puhutaan kuitenkin 2000 luvun ajoneuvosta.mienkoiv kirjoitti: kova on hinta väännöstä ja tehosta,mutta ei voi mittää...
Siis sulla lisääntyi kulutus n. 18% etanoliin siirtymisen myötä..JuHaU kirjoitti:mienkoiv kirjoitti:
Keskikulutus aikaisemmin 9.7 l / 100 km polttoaine 98E5 eihän Turboautossa mitään ysivitosta saa edes käyttää. Nyt etanolikonversion jälkeen kulutus on 11.5 l / 100 km
Kaiken kukkuraksi tehotkin puolitoistakertaistuivat tuon muutoksen myötä.
Softa ja ihan itse rutisteltu bensapaineensäädin. Muu on hätävarjelun liioittelua. ;)mienkoiv kirjoitti:konversioon työnnetyt rahat ( softaus,suuttimet,di kassu 3.7,bensansuodatin,tiivisteliima öpohjaan,tulpat,kakkosECU softauksen ajaksi)