9-5:ssa on etuistuimet aika kaukana ovista varmaankin turvallisuussyistä.
Vasen kyynärtuki sijaitsee siten sivusuunnassa varsin kaukana. Olkapäälleni tämä asento ei sovi, joten kysyn onko kukaan kehitellyt mitään tukea tms. lähemmäksi istuinta?
Onko kellään samanmoista ongelmaa?
Vasemman käden tuki
Vasemman käden tuki
Viimeksi muokannut 95-03, Su Joulu 05, 2004 22:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Saab 9-5 2.0T vm 2003
move your mind
move your mind
Toinen näkökulma: 9-5 on niitä harvoja autoja, joissa vasemmalle jalalle (polvelle) on riittävästi tilaa. Olen suht. pitkäkoipinen, joten tämä on yksi autonvalintakriteerini.
Ylävartaloa nojailen itse esim. taajama-ajossa lähinnä kyynärtukeen - siis oikealle...
Ylävartaloa nojailen itse esim. taajama-ajossa lähinnä kyynärtukeen - siis oikealle...
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
-
- "Turbo"
Juu, penkin pituus-/korkeussäätö ja ratin veto/tilttaussäädöt on riittävät, joten niiden avulla saa säädöt tehtyä niin, että saa hyvän "luu-ulos" nojauksen. Itse tykkään ajella aika korkealta, näkyvyys eteen lähelle parempi. Pääntilaa jää silti riittävästi.
Joskus hämmästyttää joissakin vastaantulevissa autoissa , etteikö oo kuskia lainkaan, kun vähän vaan päälakea näkyy ratin takaa.

Joskus hämmästyttää joissakin vastaantulevissa autoissa , etteikö oo kuskia lainkaan, kun vähän vaan päälakea näkyy ratin takaa.

ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927