eli esim. viitosella ku lämää tallan pohjaan niin konehuoneesta kuulu sellanen tosi matala 'woooooohhhh'
garret alla ja stage1 etanolikonversio...
mreq kolmosella kunnolla survastessa jotain yli 1000...mair ei ihan 1000 kiipee jää johonkii 970...
pinlin helvetti ei kyllä millään nouse yli 1900...
evappintulpattu ja tsekattu...puhkumistestiä en syksyn jälkeen oo tehny,jossa nuo evapin pikkusuhinat paikkasin
mikä siellä nyt vuotaa?
matala suhina painaessa kaasua
matala suhina painaessa kaasua
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 198
- Liittynyt: Su Loka 10, 2004 21:34
- Paikkakunta: Stadi
Re: matala suhina painaessa kaasua
Voisiko bypass vuotaa ja/tai siihen tuleva alipaineletku olla poikki?
9-5 Aero 2,3TA -07
9-5 SE 2,0tA -98
9-5 SE 2,0tA -98
Re: matala suhina painaessa kaasua
no pitääkin tarkistaa tuo...
mites tuo by-passin testaus, siitä pitkästä letkusta kun imee/puhaltaa, mihin ilman pitäis liikkua?
vai onko joku muu keino...?
mites tuo by-passin testaus, siitä pitkästä letkusta kun imee/puhaltaa, mihin ilman pitäis liikkua?
vai onko joku muu keino...?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 198
- Liittynyt: Su Loka 10, 2004 21:34
- Paikkakunta: Stadi
Re: matala suhina painaessa kaasua
Irroita bypass kokonaan ja puhalla sinne (tosin aika raivokkaasti joutuu puhkumaan, etkä saa lähimainkaan tarpeeksi painetta) ja suuntahan on ahtimelle menevän alumiinputken suuntaan. Periaatteessa alipaineen pitäisi olla läsnä siinä alipaineletkussa koska se tehostaa bypassin kalvoa, käytännössä vähän hankala testata kunnolla.
Tosin luulen sen alipaineletkun murtuneen bypassin päästä tai sitten se on irronnut rintapellin puoleisessa päästä.
Tosin luulen sen alipaineletkun murtuneen bypassin päästä tai sitten se on irronnut rintapellin puoleisessa päästä.
9-5 Aero 2,3TA -07
9-5 SE 2,0tA -98
9-5 SE 2,0tA -98