Onko männän renkaiden vaihto alakautta miten paha operaatio?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
saabistiruotsi
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 17:44

Onko männän renkaiden vaihto alakautta miten paha operaatio?

Viesti Kirjoittaja saabistiruotsi »

Voiko 9-5:n männän renkaat vaihtaa niin, että kansi pois ja sitten männät irti alapäästä ja pöydälle työn allae? Onko paha homma? Ja läytyykö täältä mistään ohjeita siihen, siltä varalta vaan, että ei riitä savutuksen ratkaisuun huohottajaputkien puhdistus ja venakopan pienten putkien aukaisu
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Onko männän renkaiden vaihto alakautta miten paha operaatio?

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Voi vaihtaa tuolla periaatteella. Kansi pois, öpohja pois ja veivien puolikkaat auki ja männät ylös. Putkien hoonaus ja uudet renkaat.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: Onko männän renkaiden vaihto alakautta miten paha operaatio?

Viesti Kirjoittaja suapas »

Jos hermot riittää, niin "etsi" napilla löytyy varmasti tietoa.
Esim. haulla "huohotus" ja og9-5 alue, 309 osumaa.
Onnea :)
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10295
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Onko männän renkaiden vaihto alakautta miten paha operaatio?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Mie tein tuolla tapaa uusilla renkailla varustettujen käytettyjen T5-mäntien ja kankien vaihdon tohon omaan 9-5:een enkä edes hoonannut sylinterejä. Hyvä siitä tuli. Öljytaso ei laske 10tkm matkalla yhtään maksimista ja pelaa oikein mallikkaasti.

Budjettimeiningistä kertonee se, että sylinterikannen suoruuden tarkastin teräsviivaimella ja se laitettiin takaisin ilman oikaisua. Hyvin on siis pelittänyt 60tkm tuon rojektin jälkeen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin