Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Nyt kun oma MY00 Aero sai uuden omistajan, niin eiköhän tässä samanlaisella mallilla jatketa...
Kun nyt otetaan tavoitteeksi viirusilmä Aero (MY06 -->), niin mitä tulee tarkastaa samalla kun potkii renkaita? Huohotusongelmia ei taida näissä olla, mutta onko jotain lastentauteja tai muuta huomioitavaa ostotilanteessa?
Kun nyt otetaan tavoitteeksi viirusilmä Aero (MY06 -->), niin mitä tulee tarkastaa samalla kun potkii renkaita? Huohotusongelmia ei taida näissä olla, mutta onko jotain lastentauteja tai muuta huomioitavaa ostotilanteessa?
9-3 2,0t MY01,
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
huollot,huollot,huollot...aukoton huoltokirja on aikamoinen takuu...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Tätä ei voi koskaan liikaa korostaa... checkmienkoiv kirjoitti:huollot,huollot,huollot...aukoton huoltokirja on aikamoinen takuu...
Mitäs muuta?
Mites on, näkeekö Tech2:lla jos mittarilukemaa on peukaloitu? Tämä kohta nyt koskee enemmän ulkomaan tarjontaa...
9-3 2,0t MY01,
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
itse päivittäin kattelenntuolta blocket.se aeroja ja myös nettiautosta...
ei oo kotimaan tarjonta hääviä...
ei oo kotimaan tarjonta hääviä...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Ei näe. Mittariston voi toki vaihtaa vähemmän ajetusta ja jättää vähemmät kilsat ennalleen.Blade kirjoitti:Mites on, näkeekö Tech2:lla jos mittarilukemaa on peukaloitu? Tämä kohta nyt koskee enemmän ulkomaan tarjontaa...
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
turvallisinta ostaa kotimaasta...tällä hetkellä myytävistä aeroista ei nimittäin tartte epäillä,että mittarilukemaa ois muuteltu
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Ei tartte tänne tulla elvistelemään uuden auton hankinnalla, -keleBlade kirjoitti:Kun nyt otetaan tavoitteeksi viirusilmä Aero (MY06 -->), niin mitä tulee tarkastaa samalla kun potkii renkaita?
Samat murheet kai kuin vanhoissakin. Huoltokirjaa todellakin kannattaa kytätä, koska jos ajettu huolto-ohjelman mukaan pitkillä öljynvaihtoväleillä ja kuljettu pelkkää kaupunkikurvailua, niin sököhän se on. Mielummin maantiennielijä vähän isommilla kilsoilla.
Voiko ksenonien tai ballastien kuntoa jotenkin nuuskia? Melko arvokkaita uusia, jos sitten sattuu heti porsimaan.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Varmuutta asiaan voi saada vaikka soittamalla viimeisimmän huollon esim. Saksassa tehneeseen liikkeeseen ja kysyä mitkä olivat kilometrit tuolloin. Otin nyt vain Saksan esimerkiksi. Huoltokirjaa voi myös verrata kuitteihin huolloista, jos niitä sattuu olemaan tallessa.Blade kirjoitti:Mites on, näkeekö Tech2:lla jos mittarilukemaa on peukaloitu? Tämä kohta nyt koskee enemmän ulkomaan tarjontaa...mienkoiv kirjoitti:huollot,huollot,huollot...aukoton huoltokirja on aikamoinen takuu...
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Kiitos kaikille hyvistä kommenteista... Nyt täytyy keskittyä sopivan "aihion" metsästykseen...
9-3 2,0t MY01,
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Näyttää hyvät "aihiot" olevan aika vähissä niin Ruotsissa kuin Saksassakin.Blade kirjoitti:Kiitos kaikille hyvistä kommenteista... Nyt täytyy keskittyä sopivan "aihion" metsästykseen...
Ruotsin foorumillakin ihmeteltiin viirusilmä aerojen heikkoa tarjontaa.
Nyt ymmärrän innostuksen entisen autoni myynti-ilmoon kuukausi sitten.
Oli jonossa väkeä odottamassa josko ensimmäiseksi auton varannut ei sitä ottaisi.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Kotkassa mahdollisesti tulossa myyntiin viirusilmä Aero Hirschin 305hepan paketilla
Näin ainakin omistaja vihjasi minulle, kun juttelin autosta.
Näin ainakin omistaja vihjasi minulle, kun juttelin autosta.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Jep. Kyllä ainakin "sopivan" hintaiset aihiot on kiven alla. Hertsikassa kävin taannoin koeajamassa -08 sedan aeroa ja ei ainakaan tästä liisarista oltu pidettu kovin hyvää huolta, joten se sai jäädä liikkeeseen... muita viiru-aeroja ei liiemmin ole/ ollut myynnissä. Ruotsissakin kruunun kurssi syö suurimmaksi osin hakuintoa...valtteri kirjoitti:Näyttää hyvät "aihiot" olevan aika vähissä niin Ruotsissa kuin Saksassakin.Blade kirjoitti:Kiitos kaikille hyvistä kommenteista... Nyt täytyy keskittyä sopivan "aihion" metsästykseen...
Ruotsin foorumillakin ihmeteltiin viirusilmä aerojen heikkoa tarjontaa.
Nyt ymmärrän innostuksen entisen autoni myynti-ilmoon kuukausi sitten.
Oli jonossa väkeä odottamassa josko ensimmäiseksi auton varannut ei sitä ottaisi.
9-3 2,0t MY01,
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
Re: Viirusilmä Aeroa ostamassa - mitä ottaa huomioon
Morjesta saabeista en omaa suurta kokemusta (5000 km takana). Mutta pari kk siten sattui sopivan hintainen diesel -07 viirusilmä vastaan jolla ajettu 200tkm. Uudekseltaan autosta on korjattu eeberi(paloilmapuhallin ja ohjainyksikkö) sekä xenonin ohjainlaite, jota muuten vielä odotellaan... ilmeisesti pientä toimituusongelmaa pukkaa. ja onneksi nämä menee täysin myyjän piikkiin ei kovinkaan halpaa;). Muuten auto on toiminut täyin ja voin suositella
Blade kirjoitti:Nyt kun oma MY00 Aero sai uuden omistajan, niin eiköhän tässä samanlaisella mallilla jatketa...
Kun nyt otetaan tavoitteeksi viirusilmä Aero (MY06 -->), niin mitä tulee tarkastaa samalla kun potkii renkaita? Huohotusongelmia ei taida näissä olla, mutta onko jotain lastentauteja tai muuta huomioitavaa ostotilanteessa?