Pinl n. 2300
Pinl n. 2300
Kävin vähän "sopeutamassa" suappia, ja seurailin noita lukemia samalla. Pinl kipusi vähän yli 2300 lukemaan. Jostain täältä luin,että 2100 olisi normaalimpi 2.0 koneelle...
Eli onko liikaa ? Viinalla mennään 
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Pinl n. 2300
Kyllä kait se about ton verran ahtaa mullaki tuo OG 9-3 viinalla kun mReq on 1190 luokkaa. Paljonko oli mReq ja mAir?
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Pinl n. 2300
Suapas:n autohan on 15T mitsulla joten korkeampi ilmamassa kyseessä. Tässä tapauksessa muistaakseni 1150mg/C, johon 2300 Pinl eli 1,3 bar on melko normaali lukema 2-litraisessa, ehkä aavistuksen yläkanttiiin (onko uusi IMM?). 2000-2100 on tavallista 1050mg/C pyynnillä eli jos autossa olisi GT17.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Pinl n. 2300
Ok. Immu on vanha, mutta ilmeisesti toimiva, ko noi regit on ok....
Toi ad on kyllä alakanttiin, jotain 770. Mutta vuotoja en ole löytäny...
Läppis on varmaan orkkis, et voiko se vaikuttaa noihin arvoihin ?
Toi ad on kyllä alakanttiin, jotain 770. Mutta vuotoja en ole löytäny...
Läppis on varmaan orkkis, et voiko se vaikuttaa noihin arvoihin ?
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Pinl n. 2300
Läppäkotelo ei vaikuta. IMM vaikuttaa mAir lukemaan, mReq tulee suoraan softasta. Todennäköisesti IMM on vähän väsynyt jo vaikka "kohtuukunnossa".
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com