Varmaan tästä on keskustelua käyty, mutta kerronpa ja kysynpä kuitenkin:
Moottorin vikavalo alkoi palaa --> Metroautoon vikakoodin lukuun --> regenerointi
Sitten todettiin, että imusarjan vivusto on rikki --> imusarja ja säätöyksikkö on vaihdettava. Korjauskustannus tulisi olemaan yli 1700 € ( osat n. 850 ja työ n. 850 )
Nyt regeroinnin jälkeen moottorin vikavalo ei pala. Olettaisin ongelman kuitenkin palaavan jonkin ajan kuluttua, mikäli en asialle mitään tee.
Onko olemassa halvempaa vaihtoehtoa hoitaa tuo asia järkevästi? Missä? Miten?
Konkreetti esitys!
Vai pitääkö tyytyä tyynesti Metroauton riistohintoihin?
Autoni Saab 9-5 1,9 tid -08, ajettu 195 tkm
Niin, ja diesel-käyttöinen lisälämppärikin savuttaa....
Saab 9-5 1,9 tid -08, imusarja ja säätöyksikkö vaihdettava
Re: Saab 9-5 1,9 tid -08, imusarja ja säätöyksikkö vaihdettava
Täältä löytyy ainakin osat edullisemmin:
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=4020
Omakohtaista tietoa paikasta ei ole.
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=4020
Omakohtaista tietoa paikasta ei ole.
emännän 9-5 wagon 1.9tid aut. -09
Re: Saab 9-5 1,9 tid -08, imusarja ja säätöyksikkö vaihdettava
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00