![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ad85 uusiksi...
Re: Ad85 uusiksi...
Kyllä se oli varmistetusti oikein päin, muuten olisi tullut kirpeähköä palautetta
Palaan vielä aiheeseen, kunhan saan vertailun uuden ja vanhan välillä tehtyä, tai sanotaanko mieluummin vertailun aidon ja kiinakopion välillä tehtyä...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
9-5 2.3T AT STW -05 Stg1 BioPower
Re: Ad85 uusiksi...
pientä päivitystä omaan tapaukseen...
smetanaa öljytikussa ja öljynnäköistä tavaraa oli myös ahtoputkessa kaasuläppäkotelon päässä. kävin kaikki klemmarit läpi, tein ns. putki naamaan paineistustestin eikä vuotoja, erikoisen varoen annoin vähän paineilmaa immullekin siinä samalla. kaikki takas nippuun eikä arvot muuttuneet yhtään miksikään, ei parempaan eikä huonompaan. samat amulit ja lambit edelleen. veto päällä lamb vetää miinukselle ja kaasu ylhäällä rullaten reippaasti plussalle. pitäis varmaan bensapumppu vaihtaa kun uus on jo tossa oottamassa.
smetanaa öljytikussa ja öljynnäköistä tavaraa oli myös ahtoputkessa kaasuläppäkotelon päässä. kävin kaikki klemmarit läpi, tein ns. putki naamaan paineistustestin eikä vuotoja, erikoisen varoen annoin vähän paineilmaa immullekin siinä samalla. kaikki takas nippuun eikä arvot muuttuneet yhtään miksikään, ei parempaan eikä huonompaan. samat amulit ja lambit edelleen. veto päällä lamb vetää miinukselle ja kaasu ylhäällä rullaten reippaasti plussalle. pitäis varmaan bensapumppu vaihtaa kun uus on jo tossa oottamassa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ad85 uusiksi...
Nyt on v-poweria tankissa mutta yläkanttiinhan tuo rakkine etanolipitoisuuden arvioi niinkuin viinallakin tekee. Pyörii siinä 25% korvilla joka ei tietenkään pidä paikkaansa kun miltei kuivana tankkasin. Nakulaskurit näyttää puol tankkia ajettuna:
1. pytty: 25
2. pytty: 5
3. pytty: 8
4. pytty: 9
immua en enää epäile juurikaan, mair ja pinl kuitenkin aika kohdillaan mielestäni. bensapumpusta aloitan kun saisi aikaiseksi. ennen kesälomaahan tuolle täytyy remppaa tehdä että mihinkään uskaltaa lähteä. haluan tonnarin takaisin.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
1. pytty: 25
2. pytty: 5
3. pytty: 8
4. pytty: 9
immua en enää epäile juurikaan, mair ja pinl kuitenkin aika kohdillaan mielestäni. bensapumpusta aloitan kun saisi aikaiseksi. ennen kesälomaahan tuolle täytyy remppaa tehdä että mihinkään uskaltaa lähteä. haluan tonnarin takaisin.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ad85 uusiksi...
Miten nuo sylinterikohtaset nakutukset näkee?dj_pirtu kirjoitti:Nyt on v-poweria tankissa mutta yläkanttiinhan tuo rakkine etanolipitoisuuden arvioi niinkuin viinallakin tekee. Pyörii siinä 25% korvilla joka ei tietenkään pidä paikkaansa kun miltei kuivana tankkasin. Nakulaskurit näyttää puol tankkia ajettuna:
1. pytty: 25
2. pytty: 5
3. pytty: 8
4. pytty: 9
immua en enää epäile juurikaan, mair ja pinl kuitenkin aika kohdillaan mielestäni. bensapumpusta aloitan kun saisi aikaiseksi. ennen kesälomaahan tuolle täytyy remppaa tehdä että mihinkään uskaltaa lähteä. haluan tonnarin takaisin.
Re: Ad85 uusiksi...
techillä.
Re: Ad85 uusiksi...
Voi lisätä myös SID Infoon, omissa softissa yleensä aina on.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ad85 uusiksi...
Ymmärtääkseni normi ajossa nuo ei ole oikeita nakutuksia vaan trionic tunnistanut ennenaikaisesti ja ehtinyt rikastaa seosta (korjatkaa jos olen väärässä, vähän omaa mutuilua).dj_pirtu kirjoitti:Nakulaskurit näyttää puol tankkia ajettuna:
1. pytty: 25
2. pytty: 5
3. pytty: 8
4. pytty: 9
Mulla näytti nakulaskuri tämmöistä yli 3tkm aikana 98:lla, kun Ad85~0:
1. 334
2. 793
3. 198
4. 475
Nyt ensimmäistä tankkia etanolilla ajanut 60km, eikä ole tullut yhtään nakua eikä missiä. Eniten ihmetyttää vaan miksi bensalla tuli eniten nakuja 2. ja 4. Voiko noiden kahden suuttimet olla jotenkin huonossa kunnossa?
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Ad85 uusiksi...
Nostetaas vanha ketju.
Itellä rupes AD85 soutamaan eestaas. Muissa arvoissa ei ilmeisestikään mitään ihmeitä. Kaikki laitteet pitäs olla immua myöden ok. Mikäs vois olla apu tähän , pakkoadptaatio akunkenkämenetelmällä vai riittääkö tankkaus ?
Niin joo viimesen tankkauksen jälkeen oli jo Amul n. 200 ja nyt sit 0. Wtf, uusi adaptaatio perään ?
Ihan puhdasta retanolia ei juuri tankissa ole. Sinne saatto jäädä 10-15 l bensaakin.
Mahtaako näillä eväillä olla asiaa pidemmälle reissulle tällaisenaaan ?
Itellä rupes AD85 soutamaan eestaas. Muissa arvoissa ei ilmeisestikään mitään ihmeitä. Kaikki laitteet pitäs olla immua myöden ok. Mikäs vois olla apu tähän , pakkoadptaatio akunkenkämenetelmällä vai riittääkö tankkaus ?
Niin joo viimesen tankkauksen jälkeen oli jo Amul n. 200 ja nyt sit 0. Wtf, uusi adaptaatio perään ?
Ihan puhdasta retanolia ei juuri tankissa ole. Sinne saatto jäädä 10-15 l bensaakin.
Mahtaako näillä eväillä olla asiaa pidemmälle reissulle tällaisenaaan ?
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
Re: Ad85 uusiksi...
Mulla ainakin usein tankkauksen jälkeen adaptoituu uudestaan jonkin ajan pääästä. Täysin normaalia. Ei niitä opensidin tietoja kande koko ajan tuijotella ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Ad85 uusiksi...
Näin arvelinkin. Auto kun pelaa moitteetta.Jonenii kirjoitti:Mulla ainakin usein tankkauksen jälkeen adaptoituu uudestaan jonkin ajan pääästä. Täysin normaalia. Ei niitä opensidin tietoja kande koko ajan tuijotella
...Tosta opensid tuijottelusta (ajon aikana) onkin jo kommenttia tullut
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
-
- "Viggen"
- Viestit: 603
- Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
- Paikkakunta: Oulu
Re: Ad85 uusiksi...
Nuista imuvuodoista kun oli puhetta niin saab-tuunerssit meinais että Aadd(=AdpFuelProt.AddFuelAdapt additive adaptation) kertoilis seuraavaa: fuel adaption while running stationary could be caused by a vacuum leak. Meinaakos tuo nyt että jos Aadd:ssa näkyy liikettä tyhjäkäynnillä niin imuvuotoa sais alkaa nuuhkimaan?
Alakaa olla maallikolle jo semmosta insinöörikieltä että pittää viisaammilta kysästä?
Ja tosta sidin räpläämisestä ajossa oon samaa mieltä edellisen kanssa, junnukin viimeksi tänään mainitti asiasta ku oltiin liikenteessä![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Alakaa olla maallikolle jo semmosta insinöörikieltä että pittää viisaammilta kysästä?
Ja tosta sidin räpläämisestä ajossa oon samaa mieltä edellisen kanssa, junnukin viimeksi tänään mainitti asiasta ku oltiin liikenteessä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Hevoseton" mies on huoleton mies