tyhjäkäynti probleemia..
tyhjäkäynti probleemia..
Elikkäs, femma 2.0t manuaali vm.2000 ollut jo pitemmän aikaa tyhjäkäynti jotenkin epätasainen ja raskas. Tulpat vaihdoin ja kokeiltiin toista sytytyskasettia, muttei eroa ollut. Viimeisen parin viikon aikana on silloin tällöin hidastettaessa risteykseen kytkimen ja ja jarrun kanssa ihan arvaamattomasti vain sammunut, ei vikakoodeja ja kun taas käynnistää uudelleen on kaikki okei ja matka jatkuu. Lisäksi pari kertaa käynnistäessä on tyhjäkäynti kierrokset nousseet ensin reiluun 2 tonniin ja sitten pikkuhiljaa palanneet normaaliin noin 900. Tosiaan ei mitään vikakoodeja. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Olisiko vika ehkä tyhjäkäyntimoottorissa?
Re: tyhjäkäynti probleemia..
Ei ole T7 moottoreissa erillistä tk-moottoria kun on sähköinen kaasuläppä.
Etsi imuvuotoja ensimmäisenä
Etsi imuvuotoja ensimmäisenä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: tyhjäkäynti probleemia..
Ahaa, no tämä helpotti jo kovasti, kiitoksia vaan vinkistä 

Re: tyhjäkäynti probleemia..
Trionic7 nilkuttaa pyöriä vaikka olisi alipaineletkuja poikki, takaiskuja rikki tai bypass-venttiili puhki. Oireilee juurikin noin.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: tyhjäkäynti probleemia..
Joo, katoppa kaikki letkut läpi. Hyvin todennäköisesti vuoto jossain. Voisit vaikka paineistaa sydeemin 

9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333