9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » To Huhti 25, 2013 14:01
Kiitos tiedosta! Joo pitäs nyt ajella ainakin toistaiseksi vakiolla! Tai siis edes toimivalla aerolla
joten asiaan, tuleekos jollekkin mieleen mitään muuta mitä pitäisi ottaa nyt. Huomioon vian löytymiseksi
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » To Huhti 25, 2013 18:54
Hei voiko joku kiltti ihminen kertoa mulla ja vääntää rautalangasta mikä letku pitää tulpata ja mistä kohdasta konehuonetta että saa ton evapin pois! Ooon niin tyhmä näköjään etten tajua noita juttuja ja kuvia missä on koko systeemi
KIITOS
Maximus
"Viggen"
Viestit: 512 Liittynyt: To Marras 10, 2005 18:18
Paikkakunta: Lodz, Poland
Viesti
Kirjoittaja Maximus » To Huhti 25, 2013 18:58
Itselläni on myös tulpattuna mankun päässä. ja sen voi vielä tulpata sieltä T haarasta mikä lähtee läppiksen ja mankun suuntaan.
Edit:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/107 ... iagram.jpg
Eli olen tulpannut tuolla tavalla miten tossa äsken paintilla sohasin ajatusmallin.
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » To Huhti 25, 2013 19:33
Kiitos sinulle tuhannesti
jos tuo oikea tapa niin omani meni päin v....a! Tulppasin vain kaasuläpältä lähtevän
Koskimaa
"Aero"
Viestit: 360 Liittynyt: La Elo 18, 2012 19:18
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Koskimaa » To Huhti 25, 2013 20:23
Pääseekö ahtopaineet vai noista muistakin liitoksista harakoille kuin tuolta läppäkotelon päästä? Eli siis jos tarkoituksena pitää ahdot sielä missä kuuluu niin minkä takia kaksi muutakin paikkaa tarvitsee tulpata?
T7 vm. 2001 9-3
samih
"Tuplakaasari"
Viestit: 70 Liittynyt: Ma Huhti 12, 2010 23:41
Viesti
Kirjoittaja samih » Pe Huhti 26, 2013 13:47
Ahtopainevuodon ongelma tuossa kohteessa kasittaakseni ei ole se itse vuoto vaan se etta paineet menevat magneettiventtiiliin. Sielta on suora yhteys hukkaportille ja ahtopaine alkaa sitten raottamaan hukkaporttia ennenaikojaan jo peruspaineella.
Olen ymmartanyt etta kaasulapan puolelta huohotusta ei kannata tukkia, koska sitten tankin huohotus ei toimi lainkaan.
9-5 2.0 kevytaero TD04-15 -00
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » Pe Huhti 26, 2013 14:25
Okei
eli vituiks meni taas mulla
joo tulppaan noi mitä tossa kuvassa oli... Toivottavasti lähtis ahtamaan
vituttaa kun ei meinaa päästä 88 vuoden gti corollaa edes karkuun
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368 Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina
Viesti
Kirjoittaja Pola » Pe Huhti 26, 2013 15:15
Riittää vissiin kun tulppaa ton t-haaran
#3272
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » Pe Huhti 26, 2013 18:46
Noniin. Nyt tulpattu ja nousee 0.6 heti 1 ja 2 vaihteella... Mut ilmeisesti rupee ahtamaan enemmän kun rupee olee +100 vauhtia..
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368 Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina
Viesti
Kirjoittaja Pola » Pe Huhti 26, 2013 18:58
Juu, ei kuulu ykkösel eikä kakkosel ahtaakkaan jos ei oo rukattu softasta pikkuvaihteitten rajotusta pois.
#3272
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » Pe Huhti 26, 2013 19:03
Juu ei ole.. Mut ilmeisesti vetää vähän huonommin tolla e85 kun bensalla?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165 Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda
Viesti
Kirjoittaja jcarlson » Pe Huhti 26, 2013 19:07
Enemmän pitää olla vääntöä e85:lla alle 4000rpm, sen jälkeen loppuu vakiosuuttimet ja menee bensalla paremmin. Paitsi jos softassa on vikaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » Pe Huhti 26, 2013 19:21
Okei :/ no pers dynolla tuntu että bensalla kulki paremmin... Ja toi alavääntö.. En oikee tiiä onko paremmin...
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165 Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda
Viesti
Kirjoittaja jcarlson » Pe Huhti 26, 2013 19:23
Mitäs ne mReq, mAir ja Pinl näyttää isommilla vaihteilla vaikkapa 2500-4000 rpm välillä?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
hardo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58 Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 23:13
Paikkakunta: kerava
Viesti
Kirjoittaja hardo » Pe Huhti 26, 2013 19:55
Jtn reilua 950.. Ja ajoin 160 äsken ja ahdot 1bar