shell v-power
shell v-power
onko joku testannut vakio aero:n v-poweria? onko mitään vaikutusta ajossa?
saab 9-5 aero wagon -02
Re: shell v-power
Eipä muutu yhtään mikään
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: shell v-power
Nythän viikolla tuli myyntiin uusi v-power nitro+. Taitaa olla taas jotain markkinamiesten kotkotuksia.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: shell v-power
Varmaan matka-ajossa vaikuttaa... muutaman desin.
Re: shell v-power
Matka-ajossa ei ole oktaaneilla juuri mitään virkaa, aivan hyvin riittäisi 95E:kin. Sitten kun tarvitaan ahtoja, niin oktaanitkin tulevat tarpeeseen. Mutta aivan Jyrchin "nerokkaasti" mainostamiin lukemiin ei pääse siltikään. Nolla eteen ja pilkku väliin, niin voi olla lähempänä totuutta.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: shell v-power
taitaa olla sama mitä laitat kunhan et dieseliä ![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Re: shell v-power
Tervehdys
V- bensa sisältää enemmän happea kun normaali. Voit kiristää turboruuvia, eikä kone mene ohvalle seokselle niinkuin normaalilla lökömentillä. Sama ilmiö, kun E85 bensassa. Uutta nitroa en ole käyttänyt. Vain vanhaa Veetä bensanakin.
Jyrki
V- bensa sisältää enemmän happea kun normaali. Voit kiristää turboruuvia, eikä kone mene ohvalle seokselle niinkuin normaalilla lökömentillä. Sama ilmiö, kun E85 bensassa. Uutta nitroa en ole käyttänyt. Vain vanhaa Veetä bensanakin.
Jyrki
Re: shell v-power
RE85 tankkausten välillä tulee laitettua v-poweria, seuraavaksi nitroa
Kyllä tuon polttoainekulutuksen laskun huomaa selkeästi vrt RE85.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kyllä tuon polttoainekulutuksen laskun huomaa selkeästi vrt RE85.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: shell v-power
Ei taida ATRO:lla olla paljoa käsitystä trionicin toiminnasta...
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: shell v-power
Jossain auto-ohjelmassa joskus vertailivat noita menovesiä, niin sen aikasella Shellin superbensalla saivat penkissä Impusta 10 heppaa enemmän. Sitä en tiedä tuleeko jossaan saapin ruppanassa vastaavaa hyötyä.
#3272
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: shell v-power
Emminä tiijä, mutta tänään ainakin perstuntumalla tuli uusi ennätys Kajaani-Oulu välillä, kun oli kiire Alkoon, meni alle kahteen tuntiin tuo väli, yleensä menee kauemmin. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: shell v-power
180km tuo väli. Tuonhan pyyhkäisee kiirreessään tuntiin.... melkein. ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
9-5 Aero - 00
Re: shell v-power
No miksei, jos ei olis noita kyliä tuossa välillä ja jättäis kahvi ja kusitauon Vaalassa pois.