Korikorjausta

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Amiraali
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: La Loka 04, 2003 21:18
Paikkakunta: Kuopio

Korikorjausta

Viesti Kirjoittaja Amiraali »

Terveeks !

Nyt viisaammat, on hyvät neuvot tarpeen.

Mitä "Sähkölaitteita/ bokseja" on
syytä "irtikytkeä" ennen hitsaustöiden aloittamista näissä
"uudemissa" ( lue 15 v saabissa :roll: ) autoissa ?

Riittääkö pelkkä akun maajohto, kuten joskus "vuonna kivi ja kirves"
koulussa opetettiin ?

Vai pitääkö riipiä kaikki "töpselit" irti ,
jottei "Edut ,Sedut Hipsit ja Sipsit" mykisty... Ja mittaristo loista
kuin Joulukuusi rempan jälkeen 8O ...?

t. A
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 03:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Korikorjausta

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

ja silti sain twicen rikki :P
9-3.1972
Shadow_Fi
"Hölösuu"
Viestit: 1189
Liittynyt: To Helmi 16, 2006 11:16
Paikkakunta: Lappi

Re: Korikorjausta

Viesti Kirjoittaja Shadow_Fi »

No en kyllä ymmärrä miten sait rikki. Eiköhän se sähkö mene helpoimpaa reittiä. Auto on irti maasta, ja maadoitus lähellä hitsattavaa kohtaa.

Oletko kokeillut twicea maadoittaa? Käyttämällä liittimet jossain maajohossa kiinni, tai odottaa pari tuntia, että se varmasti purkautuu?
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Korikorjausta

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Harvoin rikkoo mitään mutta kaikki on näköjään mahdollista.
9-3.1972
Vastaa Viestiin