Noniin, viikonloppuna tuli ajettu tämä projekti kotiin. Pari huomiota.
Kakkonen ei mene silmään kun tullaan isommalta vaihteelta pienemmälle, eli yleensä risteyksissä aiheutti harmaita hiuksia. Suht tärkeä vaihde näyttää näemmä olevan. Sitä oppii arvostamaan vasta kun se ei toimi.. Ykköseltä kakkoselle menee hienosti. Vitosen poisotto tuntuu myös hieman siltä että joutuu turhan paljon voimaa käyttämään. Ei irronnut silleen nätisti.
Toinen juttu oli moottorivalo. Vinkkinä matkalle sain, että polkemalla yli 3500 RPM moottorivalo syttyy. En siis nostanut kierroksia tuon yli ja homma meni kuin elokuvissa. Kotopuolessa sitten uskalsin kokeilla ja valo sytty hieman alta 3500 RPM. Vikakoodi P1110. Foorumilta löytyi loistavaa materiaalia tuota vikaa koskien. Silikoniletkua hankkimaan ja bypassia tutkimaan. Sen huomasin, että moottorivalon ilmaannuttua ei tahtonut kiesi pysyä käynnissä. Tyhjäkäynti pyöri 800-850 RPM lukemissa ja kone tuntui kokoajan siltä että se tukehtuu.
Tästä tää sitten lähtee. Vielä en projektitopiccia avaa mutta kohta on senkin aika!
ps. jos jossain on nähty liikkeellä ylimääräisiä WIS:jä niin vinkkejä otetaan vastaan.