Rallatus ja kiinnileikkaus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Rallatus ja kiinnileikkaus

Viesti Kirjoittaja nugge »

Markkanenn kirjoitti:Onko tuo tasapainoketjun pois ottaminen kuinka iso projekti? Missä vaiheessa se yleensä poikki menee tai rattaat menee sileiksi?
Downpipe irti, apurunko löysälle apparin puolelta, huohotuksen öljypaluu irti, Vauhtipyörän/vetolevyn suojapelti irti, öljypohja irti, ketjuun joku hitsilanka tjs kii, ketju poikki esim dremelillä, ketju pois ja kasaus.

Samalla saa sitten öljypohjanki putsattua ;) Ja miksei vaikka uudet laakeritkin vaihdettua.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Haze
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: La Kesä 30, 2012 12:59
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Rallatus ja kiinnileikkaus

Viesti Kirjoittaja Haze »

Itse en tiedä. Tuossa meni kuulemma ''samalla'' niin tekivät sen sitten.
Vastaa Viestiin