saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
hieno otsikko
Eli vm 99-200? aeron softa E mallin moottoriin. Vedoilla max mreg n:930-950 mair pysyy hyvin mukana eli juurikaan eroa. Amul 150. Miksi? Eikös tuolla tehtaan softalla mreg olisi jotain 1100-1200 luokkaa?
Eli vm 99-200? aeron softa E mallin moottoriin. Vedoilla max mreg n:930-950 mair pysyy hyvin mukana eli juurikaan eroa. Amul 150. Miksi? Eikös tuolla tehtaan softalla mreg olisi jotain 1100-1200 luokkaa?
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
mikä softaversio ?
Muutitko vin koodista yhden kirjaimen ?
Muutitko vin koodista yhden kirjaimen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
versiosta en nyt osaa sanoa mitään. alkupään aero ilman tcs:ä+biopower. meni tuo toimenpide vähän ohi lasta hoidellessa mutta tuttu joka softauksen teki on erittäin kokenut (paino sanalla erittäin) harrastaja. kaikki vin:stä (E->G) lähtien on kunnossa. asian ratkomista jatketaan ens tai seuraavalla viikolla mutta hänkin oli vähän hämmästynyt tuosta. Myöskin evap:n tulppaus aihetti saab fcode 0768:n(imuvuoto) molemmilla softilla. Vakio ja aero. Evapin palautus niin koodi poistui eikä tullut kummallakaan softalla. Lähinnä mietityttää se miksi mreg ei nouse sinne sftan vaatimaan tasoon. Adaptaatio? No ei se vieläkään nouse yli 950. Ajettu jo 150km. Eikös pedaali pohjassa pitäisi nimenomaan mennä softakartan mukaan eikä lambadan yms perässä? Mikäli on jotain ajatusta heittää tuosta niin ollaan kiitollisia. Auto pelaa muuten hienosti mutta ryki uupuu.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Manuaali vai automaatti? 46S NOTCS biopower softa?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Näyttäs olevan aiemmissa kirjoituksissa 2.3t automaatti eli ei taida kaverin kokemus T7 automaatin softasäädöstä olla ihan ajan tasalla
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
MIkäs siinä sitten konttaa?
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Ilmamassa-vääntökalibraatiokartta päin persettä, mikäli siis autosi on automaatti ja arvaus osuu oikeaan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Anteeksi vihreyteni mutta tarkoitatko vääntöä? Kartassa ei ainakaan ylitä 400nm. Kuinka tuo kalibraatio liittyy haluttavaan ilmamäärään? Mikä sitä rajoittaa ?
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Mreg 950 täsmää väylässä olevaan rajoitukseen, ei varmaankaan ole huomioitu.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Loota huutaa väylään, että 310nm max. Tämä kalibraatiotaulukosta katsottuna ~940mg/c. Ei auta, vaikka kuinka automaattimoottorin taulukoissa olisi 390..400 tms..
Pitää vääristää air/torque karttaa, että saa enemmän kuin 940mg/c, vaikka ecu luulee edelleen 310nm olevan väännön..
Pitää vääristää air/torque karttaa, että saa enemmän kuin 940mg/c, vaikka ecu luulee edelleen 310nm olevan väännön..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Z-axis TorqueCal.m_AirTorqMap (unit mg/c)
X-axis TorqueCal.M_EngXSP (unit Nm)
Y-axis TorqueCal.n_EngYSP (unit rpm)
X-axis TorqueCal.M_EngXSP (unit Nm)
Y-axis TorqueCal.n_EngYSP (unit rpm)
SC #3599 & STCF #12
95 SE 1998 2.3t SAAB 95 SE 1999 2.0t 9000 CSE 1997 2.3 TURBO 9000 CSE 1994 2.3 TURBO 9-3 aero 2001 NG900 talladega 2L Turbo
95 SE 1998 2.3t SAAB 95 SE 1999 2.0t 9000 CSE 1997 2.3 TURBO 9000 CSE 1994 2.3 TURBO 9-3 aero 2001 NG900 talladega 2L Turbo
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Eikös se oo mREQ eikä mREG? Eli mREQ(uirement)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Ainakin t5:ssa on iso osa kartoista ruotsin ja englannin sekoitusta
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
m_Request (airmass request).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Olisko jossain jotain listaa mistä pystyis katsomaan paljonko tarvitaan ilmamassaa mihinkin vääntöön? Jos ei valmista löydy niin jos joku voisi sellasen väsätä esim. välille 300nm-500nm. Vaikka 20nm välein. Olis loistava juttu! Ja jos enemmänkin löytyy intoa jakaa tietoa niin massaa vastaava ahtopaine olisi myös plussaa, 2- ja 2,3 litraselle tietysti omansa. Uskoisin että tällaisesta olisi monelle hyötyä.
T7 vm. 2001 9-3