hieno otsikko
Eli vm 99-200? aeron softa E mallin moottoriin. Vedoilla max mreg n:930-950 mair pysyy hyvin mukana eli juurikaan eroa. Amul 150. Miksi? Eikös tuolla tehtaan softalla mreg olisi jotain 1100-1200 luokkaa?
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
versiosta en nyt osaa sanoa mitään. alkupään aero ilman tcs:ä+biopower. meni tuo toimenpide vähän ohi lasta hoidellessa mutta tuttu joka softauksen teki on erittäin kokenut (paino sanalla erittäin) harrastaja. kaikki vin:stä (E->G) lähtien on kunnossa. asian ratkomista jatketaan ens tai seuraavalla viikolla mutta hänkin oli vähän hämmästynyt tuosta. Myöskin evap:n tulppaus aihetti saab fcode 0768:n(imuvuoto) molemmilla softilla. Vakio ja aero. Evapin palautus niin koodi poistui eikä tullut kummallakaan softalla. Lähinnä mietityttää se miksi mreg ei nouse sinne sftan vaatimaan tasoon. Adaptaatio? No ei se vieläkään nouse yli 950. Ajettu jo 150km. Eikös pedaali pohjassa pitäisi nimenomaan mennä softakartan mukaan eikä lambadan yms perässä? Mikäli on jotain ajatusta heittää tuosta niin ollaan kiitollisia. Auto pelaa muuten hienosti mutta ryki uupuu.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Anteeksi vihreyteni mutta tarkoitatko vääntöä? Kartassa ei ainakaan ylitä 400nm. Kuinka tuo kalibraatio liittyy haluttavaan ilmamäärään? Mikä sitä rajoittaa ?
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Loota huutaa väylään, että 310nm max. Tämä kalibraatiotaulukosta katsottuna ~940mg/c. Ei auta, vaikka kuinka automaattimoottorin taulukoissa olisi 390..400 tms..
Pitää vääristää air/torque karttaa, että saa enemmän kuin 940mg/c, vaikka ecu luulee edelleen 310nm olevan väännön..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Ainakin t5:ssa on iso osa kartoista ruotsin ja englannin sekoitusta
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Olisko jossain jotain listaa mistä pystyis katsomaan paljonko tarvitaan ilmamassaa mihinkin vääntöön? Jos ei valmista löydy niin jos joku voisi sellasen väsätä esim. välille 300nm-500nm. Vaikka 20nm välein. Olis loistava juttu! Ja jos enemmänkin löytyy intoa jakaa tietoa niin massaa vastaava ahtopaine olisi myös plussaa, 2- ja 2,3 litraselle tietysti omansa. Uskoisin että tällaisesta olisi monelle hyötyä.