pohojalainen kirjoitti:dieselmies kirjoitti:Vanha kobra käy uuden ahtimen kanssa aivan hyvin. Yläpään kiinnikettä joutuu hiukan rälläkällä modaamaan. Ja leveämmät kupariprikat toimivat. Softan päivittäminen maksaa tekijästä riippuen 100-200€
Juuri näin tein itsekin viime syksynä. Juttua on tässä ketjussa aiemmin. Kyllä Mitsu on nyt edullinen ja kannattaa ilman muuta vaihtaa Garretin tilalle vanhoilla putkituksilla ja cobralla. Pitäisi onnistua, jos ei ihan tumpelo asentaja ole.
Minulla on - toistaiseksi -vanhan Garretin aikainen stage 1 biopower-softa ja se on toiminut ihan hyvin Mitsullakin. Äskettäinen King cobran vaihto ei vaikuttanut tässä kokoonpanossa perstuntumalla mitään eli ei taida kannattaa hommata ainakaan uutta ja kallista. Tämä siis koskee 2005-mallin cobran (5959218) vaihtoa kingiin. Oliskohan Shadowin femmassa vielä pienempi "mehupilli"-cobra joka voi mahdollisesti alkaa ahdistaakin aeron tehoihin pyrittäessä.
Kyllä paras hinta/ominaisuus-suhde saavutetaan pelkällä Mitsulla ja sopivalla softalla.
Kaitpa mulla on se mehupilli kobra. En oikeastaan halua mitään aeron tehoja. Haluan toimivan auton. Tällä garretilla ja 170hp alkuperäis softalla on kaikki toiminut ihan tarpeeksi ripeästi. Ohi on päässyt autosta kuin autosta. Eli periaatteessa tarvitsen vain toimivan ja mukavan auton. Jos tuo originellisofta ei toimi mitsun kanssa, joutuu sitä softaa päivittää.
Joo taidan näköjään mennä vanhalla mehupilli kobralla, ja putkilla. Pitäisi vain löytää softaajaa ja sopiva softa (lue. ei liian raju).
Onko muuten minkälaiset prikat joita joutuu sinne lisämään? Siis materiaali, sisäreijän halkaisija, ulkokehän halkaisija. Kannattaajo olla sisäreikä kumitiivisteellä?
Mistä muuten voi tilata sen asennus sarjan, missä on se tiiviste, kierretapit sun muut vempeleet? Ja muutenkin haluan uusia muttereita ja muita asennuskomponentteja. Originellit ovat jo vähän liikaa ruosteissa/hapettuneet. Eli tarvitsen listan niistä muttereista (koko tieto, määrä).