![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niin vesikierron puolta se homma koskee. Ne vaan on Garretilla halunneet erilaiset, kuin Mitsulla. Onneksi noin päin kokoero.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ekalla startilla kannattaa pyörittää konetta kaasupedaali pohjaan painettuna (flood katkaisee sytytyksen sekä bensan syötön) kunnes öljyvalo sammuu. Älä tapa starttia vaan 2-3 starttausta taukojen kanssa. Itse nostin ko. tavalla öljyn paineet koneeseen.Mertmi kirjoitti: jotta ahdin ei pyörähdä kuiviltaan kun eka startti tehdään.
Onkohan kyseessä kenties sarkasmi?suapas kirjoitti:Mulla on kans rojektin ekastartti ehkä ens viikolla. Turboon laitoin öljyt ja konetta meinaan pyörittää ilman tulppia niinkauan ko öpvalo sammuu. Pumpun sulake irti tieteski.
Sitten lämpöanturi (vanhasta koneesta) kuumaan veteen, ettei käynnisty "ryyppy" päällä...
Aika hyvin sanottuMertmi kirjoitti:Käsittääkseni tuon garretin putkilla asennuksen on tehnyt aika moni. Ei mitään rakettitiedettä ja kun kyseessä on jäähdytysvesiputket, niin kyllä sen huomaa jos ne vuotaa. Öljylinjaan en ite tekis mitään tommosta juttua. Jos herra Shadow_Fi ei uskalla noin tehdä, niin sehän on ihan järkevää. Pitää käyttää omaa harkintaansa asioiden hoidossa. Jos nyt ei mikään antamamme vihje tunnu järkeen käyvältä, niin älä usko ja tee eri tavalla.Tosiasia kuitenkin on että tuskinpa saat puhuttua ketään ympäri muuttamaan käsitystään "oikeasta" tavasta tehdä. Eli tee kuten parhaaksi näet ja katsotaan miten käy. Tajusin juuri että niihän muuten taisitkin tehdä aiemmin kun ostit käytetyn Garretin...