1. Voiko molemmat vetoakselit irroittaa vaihelaatikosta yhtä aikaa? -99 automaatti
2. mihin vuosimalliin asti tuota T7 moottoria on käytetty (aattelin jos laittais tuon -00 Aeron myyntiin ja laittais -06 tai uudemman tilalle)
V-M
Vetoakselien irrotus ja moottori tyypit
Vetoakselien irrotus ja moottori tyypit
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Vetoakselien irrotus ja moottori tyypit
Molemmat vetoakselit voi irroittaa, mutta 9-5:ssa en kovasti yrittäisi pikkurattaita sormella liikutella, kun saattavat kiertyä paikaltaan. Samoin olisi hyvä lukita esim. Sopivalla letkun pätkällä jos joutuu esim. Pitkiä matkoja liikuttelemaan.
T7 koneet vaihtokelpoisia keskenään, mutta 04 ja uudemissa uudempi huohotus jossa lohkossa lisäreikä huohotukselle, joten miettisin kahteen kertaan vanhemman lohkon laittoa uudempiin autoihin. Toistepäin hyvä parannus.
T7 koneet vaihtokelpoisia keskenään, mutta 04 ja uudemissa uudempi huohotus jossa lohkossa lisäreikä huohotukselle, joten miettisin kahteen kertaan vanhemman lohkon laittoa uudempiin autoihin. Toistepäin hyvä parannus.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Vetoakselien irrotus ja moottori tyypit
ok, en oo liikuttelemassa tuota kulkinetta.
Noista lohkoista ja huohotuksesta on kyllä paljon jappasua, mutta t5 lohkoissa ei huohotus ongelmia ollu. Nuo huohotus ongelmat tuli matalakitka männistä ja siitä seuranneet "parannukset" tehtiin lohkoon (teko hengitystä). Oma -00 on nyt tehty t5 männillä ja on siinä kammio puhalluksessa eroa jo tyhjäkäynnillä, pitäis vertailla ahdoilla tuota kammio painetta. Teen tuon -99 vakio t7 männillä, jos niitä sitten vertailis. Tosin ohan noissa tietty softatkin erit mutta suuntaa siitä saa.
Mihin vuosimalliin asti tuota lohkoa on käytetty? 2008? t8 eri kone?
V-M
Noista lohkoista ja huohotuksesta on kyllä paljon jappasua, mutta t5 lohkoissa ei huohotus ongelmia ollu. Nuo huohotus ongelmat tuli matalakitka männistä ja siitä seuranneet "parannukset" tehtiin lohkoon (teko hengitystä). Oma -00 on nyt tehty t5 männillä ja on siinä kammio puhalluksessa eroa jo tyhjäkäynnillä, pitäis vertailla ahdoilla tuota kammio painetta. Teen tuon -99 vakio t7 männillä, jos niitä sitten vertailis. Tosin ohan noissa tietty softatkin erit mutta suuntaa siitä saa.
Mihin vuosimalliin asti tuota lohkoa on käytetty? 2008? t8 eri kone?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Vetoakselien irrotus ja moottori tyypit
lisäreijällistä viimiseen og9-5:seen asti.
T8 taas alumiini kone, joka virtaa jo ihan eripäin.. (ahdin tulipellin puolella). eli paljoa ei samaa löydy.
T8 taas alumiini kone, joka virtaa jo ihan eripäin.. (ahdin tulipellin puolella). eli paljoa ei samaa löydy.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.