Ajovalojen valvontareleen korjauksen tein seuraavasti:
Otin irti releen oranssinvärisen muovikuoren. Laiton kiertoilmauunin päälle ja säädin sen lämpötilaksi 190 astetta. Kun uuni oli lämmennyt tuohon lämpötilaan laiton releen uunipellille paistopaperin päälle. Annoin releen piirikortin olla uunissa 9 minuuttia. Uuni pois päältä ja uuniluukku auki. Annoin uunin ja releen piirikortin jäähtyä pikkuhiljaa niin, että kärsi sormin käsitellä releen piirikorttia. Ei muutakuin releen piirikortti takaisin oranssikuoreen ja kiinni Saabin relekeskukseen. Tämän jälkeen toimi kaukovalojen merkkivalo ja ajovalot.
Polttimovalvontareleen korjaus
9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset