Jätti tien päälle... apua.
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Jätti tien päälle... apua.
Sehän olisiki extraa, 3.5 vuotta käyttöä ja rahat takaisin
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: Jätti tien päälle... apua.
Mikkoimp: mikään muu laite paitsi radio ei ollut päällä. Pihtivirtamittari näytti +kaapelista mitattuna 2,5Ah:n kulutusta. Odottelimme reilun ajan ennen mittausta jotta auto on ehtinyt mennä lepotilaan. Akkukotelon luona olevien sulakkeiden poisto katkaisi vuodon kokonaan.
markku
markku
9-3,9-3,9-3, väärä auto,9-3,virhe,9-3sc,suurempi virhe ja nyt 9-5 2,3t wagon.
Re: Jätti tien päälle... apua.
Kuinka suuri jännitteen putoaminen on normaalia? Latasin vara-akun akkulaturilla eilen illalla, jännite oli silloin 13,18 V ja nyt kun mittasin, niin jännite oli pudonnut 12,62 Volttiin. Akku oli koko ajan eteisen penkin alla. Akku on noin vuoden vanha, eikä se ole vielä autossa käynytkään. Ei ole myöskään päässyt koskaan tyhjäksi, koska olen sitä aina välillä lataillut.3J kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti laturin "full"-merkkivalo syttyy liian pian, jännitekin on hetken ok laturi irtikin, mutta kun jätät akun seisomaan yön yli ilman laturia, niin seuraavana päivänä jännite on tipahtanut.
Re: Jätti tien päälle... apua.
Tuossa on yksi lyijyakun jännitetaulukko referenssiksi:
http://modernsurvivalblog.com/alternati ... rge-chart/
Lepojännite ei ole kovin tarkka mittari, että lähinnä suuntaa antavaksi.
http://modernsurvivalblog.com/alternati ... rge-chart/
Lepojännite ei ole kovin tarkka mittari, että lähinnä suuntaa antavaksi.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.