Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Soppa79
"Tuplakaasari"
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Elo 29, 2012 11:42

Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T

Viesti Kirjoittaja Soppa79 »

Eli eikö allekirjoitukseni 2,3 "iso T" versiossa ole samat jarrut kuin aerossa ja tätä kautta 16 tuumaiset alut jotka sopivat omaani niin ovat käypäset myös aero malliin?
9-5 -04 2,3T Aut STW
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
Himo_kaappoo
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: To Heinä 18, 2013 12:11
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T

Viesti Kirjoittaja Himo_kaappoo »

^ Näin ainakin itelläni.
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
#6391
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T

Viesti Kirjoittaja suapas »

Etujarrut on samat, mutta takasellaiset 284 mm. Näin mulla, eli -06 ja iso D, eiku T :)
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10288
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Tossa piti hyvät 15" nastakumit vanteineen myydä pois, kun vaihdettiin auto isoon teehen. Harmi sinänsä, mutta onneksi 16"-koossakin on toisinaan hyviä tarjouksia. Nuttuun tuli vain muutama kymppi, kun möin entiset pois vanteineen ja tulee uudempaa tilalle auton mukana tulleille 16" aluille asennettavaksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin