Itun turbopotku
-
- "Turbo"
- Viestit: 243
- Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 17:22
- Paikkakunta: Kokkola
Itun turbopotku
Pilleristä löytyy välillä oikeen turbopotku 3200r ja kun oon tuohon kuminauhaväntöön tykästynyt 2000r alkaen niin mistä vikaa hakeen. Sillisalaatti sidistä ei ole apua. Kyllä muuten ahdot on varmaan kotona, mutta välillä vasta noin 3200r jälkeen alkaa tapahtuun ja muutenkin vähän nihkeetä entiseen. Tarvii välillä kolmosta kun rekkaa alkaa ohittaan. Mitsu kyllä oottaa kapissa, mutta jos ensikesänä vasta. 2,3 viina stage1 by Vaasa ja oljyä kuluu litra 5000km 194t t. Ari
9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
Re: Itun turbopotku
-Takelteleva EVAP-takaisku? Ainakin omassani oli lisäpollet laitumella satunnaisia ilon hetkiä lukuunottamatta kunnes nuo sai kuntoon.
Öljynkulutus:
-Haljennut mäntä...
-ahdin finaalissa
-Halkeamia muissa takaiskuissa/alipaineletkuissa ja/tai vialliset takaiskuventtiilit. Öljynkulutus voi selittyä sillä kun öljyhöyryt vedetään/puhalletaan liian tehokkaasti pois kampikammiosta.
Tarkistaisin ensiksi kaikki nuo letkut, sen jälkeen turbon välykset ja mahdollisen öljyn määrän ilmaputkista.
Vaasan softa ja pikkuturbo antavat yhdessä hyvän alaväännön, se on ennemmin niin ettei yli 3500 rpm tapahdu mitään mitä ei aiemmin olisi jo tapahtunut.
Öljynkulutus:
-Haljennut mäntä...
-ahdin finaalissa
-Halkeamia muissa takaiskuissa/alipaineletkuissa ja/tai vialliset takaiskuventtiilit. Öljynkulutus voi selittyä sillä kun öljyhöyryt vedetään/puhalletaan liian tehokkaasti pois kampikammiosta.
Tarkistaisin ensiksi kaikki nuo letkut, sen jälkeen turbon välykset ja mahdollisen öljyn määrän ilmaputkista.
Vaasan softa ja pikkuturbo antavat yhdessä hyvän alaväännön, se on ennemmin niin ettei yli 3500 rpm tapahdu mitään mitä ei aiemmin olisi jo tapahtunut.
-
- "Turbo"
- Viestit: 243
- Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 17:22
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Itun turbopotku
Kiitti vastauksesta........itellä vähä kiirettä pidelly . Reilu pari vuotta sitten anto vikakoodia p1110 ja korjantui bypassin vaihdolla. Liittyykö mahdollinen takelteleva EVAP sydeemi ja tämä bypass ja sitä ohjaava magnettiventtiili tulipellissä samaan jutskaan .
Öljypohjan putsauksen yhteydessä ei pillerin turbiinipäässä ollut yhtikäs mitään välystä, niin eikös se öljy justiinsa väljästä akselista liukulaakereista pukkaa imu tai pakopuolelle,
Öljypohjan putsauksen yhteydessä ei pillerin turbiinipäässä ollut yhtikäs mitään välystä, niin eikös se öljy justiinsa väljästä akselista liukulaakereista pukkaa imu tai pakopuolelle,
9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
Re: Itun turbopotku
Joko turbon väljät laakerit tai mäntien ohipuhallus > huohotus ovat tyypillisimpiä "sisäisiä" hävikkejä.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.