Vikakoodi 1 08
Kyseisen palan kyllä huomasin toisen saabistin huomiosta, mutta näemmä sitä saa ostaa noinkin edulliseen hintaanmike kirjoitti:Olethan vilkaissut linkissä olevaa sivustoa?
http://www.saabservices.com/9-5%20AC.htm
Onkohan jollakin kokemusta tuosta, että uskaltaako harkita?
BMW 320dA Coupe LCI
Liitytäämpä samaan vikakoodi kerhoon..Ja kyseinen palikka tipahti kunAC kirjoitti:Vikakoodi 08 tuli kans tuossa eilen, pienen purkamisen jälkeen käteen tipahti tällainen palikka.
purki muoveja pois..
Hintaa palikalla sikamaiset 25.60€
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Helpolla selvisit jos vain tuo oli rikki, itsellä meni akselikin poikki.TD04 kirjoitti:Liitytäämpä samaan vikakoodi kerhoon..Ja kyseinen palikka tipahti kunAC kirjoitti:Vikakoodi 08 tuli kans tuossa eilen, pienen purkamisen jälkeen käteen tipahti tällainen palikka.
purki muoveja pois..
Hintaa palikalla sikamaiset 25.60€
Tehtiin sitten alumiinista uus rajoitin ja patentoitiin akseli kasaan.
BMW 320dA Coupe LCI
Re: Vikakoodi 1 08
Jep jep ja taas pukkaa o8 koodia..Ei sa...na!
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Re: Vikakoodi 1 08
Tuli purettua moottori irti ja tämähän sielä tipahti syliin
http://ac.gentoo.fi/saab/muovia.jpg mutta onneksi tällä kertaa ehjänä..
Kamat kasaan ja vikakoodit 0..Ilmeisesti tuo rajotin palikka pääsee
pikku hiljaa liukumaan ulos omalta paikaltaan ja antaa vikakoodin..
http://ac.gentoo.fi/saab/muovia.jpg mutta onneksi tällä kertaa ehjänä..
Kamat kasaan ja vikakoodit 0..Ilmeisesti tuo rajotin palikka pääsee
pikku hiljaa liukumaan ulos omalta paikaltaan ja antaa vikakoodin..
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Re: Vikakoodi 22
Niko kirjoitti:Morjes kaikille!
Autoni (9-5 2.0t -00) ilmastointilaitteeseen on vaihdettu merkkiliikkeessä vastussarja (jokin tyyppivika tms.) ja paisuntaventtiilit (äänsivät sammuttamisen jälkeen pahasti). Nyt venttiilien vaihdon jälkeen auto on tehnyt tuota kalibrointia usein käynnistyksen yhteydessä. Vain yhden kerran on tullut vikakoodien lukumääräksi 1 ja vikakoodi 22, eli sivujen http://www.saab9-5.com/faq_acc.htm mukaisesti vika on:
22 This fault code means the ACC software is corrupt, this will require reflashing by a dealer using tech2
Most ACC systems will work normally with this code.
Mikä saa aikaiseksi tuon automaattisen kalibroinnin? Entä mikä tuon koodin 22 kertaluonteisesti? Voihan se sieltä vie tulla uudestaankin..
Nostan ylös, kun itsellä pukkaa silloin tällöin tuo vikakoodi 22 näytölle kalibroinnin yhteydessä. Pitääkö reagoida tuohon jotenkin? Haittaako ilmastoinnin käyttöä ym.?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: Vikakoodi 1 08
Tattista. En viitsi turhasta maksaa Metro-autolle.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 84
- Liittynyt: To Tammi 13, 2005 23:24
- Paikkakunta: kirkkonummi
Re: Vikakoodi 1 08
eipä ittelläkään tuo vikakoodi 1 22 ole mitenkään toimintaan vaikuttanu tulee näkyviin yleensä kerran tai pari päivässä
tämän hetkinen saapas gabben keltanen 900i 16v tomaatti vm.88
Re: Vikakoodi 1 08
No niin, nyt itselläkin toi 1 08 hyppäsi kun töitten jälkeen panin auton tulille, ja kuulin jonkun omituisen narinan.
Kotiin päästyä, kun auto lämpesi, kalibrointi, ja taas sama narina, ja 1 08. Kokeilin 5 kertaa kalibroida uusiksi, muttei tehoa (koska epäilin että joku jämähti jumiin siitä äänestä päätellen.). Kuullostaa kuin joku hammasratas pääsisi sutimaan.
Ohjaita kuvilla jossain? Vinkkejä?
Kilin **ttu minun tuuria, joka viikko jotain..
Kotiin päästyä, kun auto lämpesi, kalibrointi, ja taas sama narina, ja 1 08. Kokeilin 5 kertaa kalibroida uusiksi, muttei tehoa (koska epäilin että joku jämähti jumiin siitä äänestä päätellen.). Kuullostaa kuin joku hammasratas pääsisi sutimaan.
Ohjaita kuvilla jossain? Vinkkejä?
Kilin **ttu minun tuuria, joka viikko jotain..
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Vikakoodi 1 08
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Vikakoodi 1 08
Mitähän tarkoittaa vika koodi 1: 11 mulla tulee tämmöset.
9-5combi aero 04 RE85
Suzuki hayabusa 09
Suzuki hayabusa 09
Re: Vikakoodi 1 08
Tuollahan ei koodia 11 ollu?
No tuolta löytyy: http://saabworld.net/f144/automatic-cli ... 5-a-28199/
11 Stepping motor, air-mixing flap, RH - no mechanical contact with flap B2295
Eli varmaan se ilman "sekottimen" muoviakseli poikki, näitähän on foorumilla puitu monesti.
No tuolta löytyy: http://saabworld.net/f144/automatic-cli ... 5-a-28199/
11 Stepping motor, air-mixing flap, RH - no mechanical contact with flap B2295
Eli varmaan se ilman "sekottimen" muoviakseli poikki, näitähän on foorumilla puitu monesti.
* 9-5 Aero MY03 *