Subbarin järkevä asennus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Örkinrumilus
"Viggen"
Viestit: 629
Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity

Re: Subbarin järkevä asennus

Viesti Kirjoittaja Örkinrumilus »

Termos kirjoitti:Loppuraportti:

Herätteen releohjaus ratkaisi ongelman, nyt kuuluu radiolähetykset 8)
Ihmetyttää vain, että moderni Hertz HDP5 - digipääte kyykyttää antennivahvistimen noin täysin.
Pääasiassa henkimaailman hommia ;) Toki jännitteen putoaminenkin voi tuon ongelman selittää.

Ajattelin tuossa itse alkaa tähän hommaan lähiaikoina, tosin tarkoituksena olisi heivata kaikki originaali pihalle ja kokonaan aftermarket-laitteisto asentaa tilalle. Joten pari kyssäriä liittyen tähän kun en suoranaista vastausta haulla löytänyt:

Pitääkö techittää jotain irti? 9-3ss:ssä väylä tuotti harmaita hiuksia niin sillä kyselen..

Osaako joku sanoa etukäteen että mitä adaptereita mankan perään esim. antennille pitäisi hommata? Sielä varmaankin on ISO-liittimet valmiina mutta taidan kaapeloida alusta asti mankan erilleen auton omista sähköistä niin noilla ei niin väliä.

Onko jollain tietoa että kuinka syvää elementtiä etuoviin on asenneltua esim. 30mm korkean kauluksen kanssa? Olisi aika jytkyt midit tulossa niin sillä ajattelin että mahtuuko lasi alas asti jatkossakin :D

-Örkki-
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Vastaa Viestiin