Eilen kaupassa käynnin aikana

oli päättänyt olla enää käynnistymättä. Virrat päälle, bensapumppu hurahti, normaalit merkkivalot syttyi/sammui, SID kertoi "CHECK OK" jne, mutta kun käänsi avainta pidemmälle, niin vain startti pyöri. Ei käynnistynyt.
Foorumia lukeneena arvelin heti kampiakselin asentotunnistimen oikkuilevan. Ei ollut työkaluja mukana, joten en ruvennut ko. anturia itse vesipullolla tms. jäähdyttelemään vaan kävelin ostoksien kera kotiin. Onneksi

oli niin kiltti, että oikutteli lähikaupan parkkiksella, kotimatkaa oli vain n. 400 m.
Parin tunnin kuluttua kävelin kysymään, josko

olisi yhteistyöhaluisempi ja olihan se. Käynnistyi täysin ilman mutinoita. Opensid ja OBD2/Torque android sovellus kertoivat ECU:n olevan täysin ilman vikakoodeja? Onko normaalia tämän vian yhteydessä?
Olin jo tilannut

merkkihuollosta ajan takatukivarsien puslien (eteen 2 kpl Powerflex, taakse 4 kpl

orkkis kumisia) vaihtoon. Vaihdetaan nyt samalla tuo kampuran anturikin, kun näkyy olevan syystarjouksessakin 99€.
Tänä syksynä jo vaihdettu porsinut Garrett Mitsuun, samalla myös uusi immu + nyt tämä. Kivaa muttei niin halpaa tää

illa ajeleminen.

as nähdä koska bensapumppu tai sytkäkasetti luovuttaa? Kilometrien (230 tkm) perusteella ne voisivat olla seuraavat harrastuksen erämaksut.