saab 9-5 vagon hankinnassa. apuja kiitos.

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
mkaisla
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Marras 13, 2013 12:22
Paikkakunta: Kuopio

Re: saab 9-5 vagon hankinnassa. apuja kiitos.

Viesti Kirjoittaja mkaisla »

nonnii! nyt on saabi hankittu, ja ensi kilometrit ajettu :D kaikki tuntuisi pellaavan normaalisti ja kyllähän se iso suappi on hyvä auto ajjoo! kiitosta vaan kovasti kaikille vastanneille foorumilaisille. varmaan tänne tuas kirjottelen jos jottain kysyttävvee tulloo :D
9-5 2.0T aut.2007 Biopower
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: saab 9-5 vagon hankinnassa. apuja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Ristom »

En tiedä onko kenelläkään hankinta kesken, mutta alkaa olla varaosa-auto ehkä edullisesti huudettavissa..?

https://www.huutokaupat.com/fi/v/57825
nittifemma
"Turbo"
Viestit: 238
Liittynyt: To Syys 18, 2008 19:59

Re: saab 9-5 vagon hankinnassa. apuja kiitos.

Viesti Kirjoittaja nittifemma »

ööö... Mikä tosta tekee erityisesti varaosa-auton... ainakin ilmoituksen mukaan ehyt ja toimiva, tosin tiedä sitten todellisuudessa mikä on auton kunto....

Eikös femmoissa ole 2002 alkaen heikompi automaatti-aski, joka on 5-pykäläinen???

Tosta huutokaupat.com -sivustosta että kaiken kaikkiaan mielestäni hieman kyseenalainen sivusto, huudot ovat suljettuja - ei näytetä nimimerkkiä joka on huudon esittänyt. Herää kysymys voiko sivuston admini tai ilmoituksen admini asetella sinne itse ns. vedätyshuutoja...
-*-Elämä on-*-
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: saab 9-5 vagon hankinnassa. apuja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Itse autosta en tiedä, mutta kuullut olen että näitä ostetaan jo osiksi..

Sivustosta tiedän sen verran, että viranomaiset luottavat siihen. Se voisi toki olla parempi mm. sorttauksen osalta. Huudot saavat puolestani olla anonyymejä, kirjautuminen edellyttää pankkitunnuksia.
Vastaa Viestiin