Vikapaikka löydetty. Tehostajan säiliöltä hammastankoon menevä letku otti "vähän" kiinni moniurahihnan kulmapyörään ja reikähän siitä syntyy.
Täytyy letku katkaista....tukiputki putken sisään ja letkuklemmareilla kiinni. Letkut ja johdot pitää järjestellä ja kiinnittää siten ettei moottorin heilahdus esim. jyrkässä käännöksessä saa em. reaktiota aikaan.
Toivoa sopii että pumppu ja muut osat olisivat säilyneet ehjinä. Suurin työ putkenvaihdon lisäksi syntyy konetilan täydellisestä pesusta ja moniurahihnan vaihdosta. Saa nähdä millälailla esim. ilmastointiputkien vaahtoeristeet ja konepellin äänieriste käyttäytyy pitkässä juoksussa. Olen nähnyt tällaisia jotka ovat muuttuneet hauraaksi sanoisin pölyksi ja puhun nyt putkien vaahtoeristeistä.
Kiitän asentajaa jonka ansiosta sain paikallistettua vikapaikan.Korjausten lisäksi pyydän öljyn sekä suodattimen vaihdon, ja tiedoksi tehostimeen ei sanojen mukaan ole laitettu ATF:ää.
Kyllä se siitä....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.