Toivottavasti tuo korimutteri on kuvaava sana englanninkieliselle sanalle captive nut, eli siis muttereille mitka loytyvat apurungon kiinnityspisteista ja taka-akselin pitkittaistukien kiinnityspisteista.
Autossani yksi lahti pyorimaan pultin mukana loysattaessa jalkimmaista kohdetta pyoransuuntauksen yhteydessa. Olisiko kellaan ideoita miten tilanteen voisi korjata tai ainakin saada pultin uudelleen jonkunlaiseen momenttin etta voisi korjata vian joskus paremmalla aikaa?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 7&start=30
Korimutteri irtosi, mika nyt avuksi
Korimutteri irtosi, mika nyt avuksi
9-5 2.0 kevytaero TD04-15 -00
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14
LEAF 40 -18
Sprinter 313 CDi matkailuauto -14