Miten se ilmaus oikein tapahtuu kun kaveri (jolla on aika paljon kokemusta autohommista) sanoi että ei tarvi kuin kaataa nesteet sisään ja laittaa käymään että kuulemman ilmaa itsestään. Täällä joku sanoi että pitää käyttää konetta kunnes termari aukeaa ja sitten vasta nesteet sisään? Ja miten siitä voi varmistua ettei sinne ole jäänyt ilmaa?
Nää on nyt tämmösiä varman päälle kysymyksiä kun en välttämättä ite huomaa jotain tms.
Lohkolämmitin, sähköikkuna ja termostaatti ei toimi?
Re: Lohkolämmitin, sähköikkuna ja termostaatti ei toimi?
Nesteet sisään ja käyntiin, järjestelmän pitäisi ilmautua automaattisesti. Huomaat siitä että ilmautuu kun nesteen pinta rupeaa vähenemään paisuntasäiliöstä, sitten vain lisäät nestettä. Sen jälkeen kun moottori on jäähtynyt tarkistaa että nesteen pinta on merkin kohdalla.
9-5 Aero -00
Re: Lohkolämmitin, sähköikkuna ja termostaatti ei toimi?
Juu, se termarin aukeaminen yleensä pudottaa nestepintaa rajusti. Kannattaa seurata syylärin letkujen lämpenemistä. Kun termarimaukeaa, letkutkin alkaa lämmetä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Lohkolämmitin, sähköikkuna ja termostaatti ei toimi?
Termostaatti saatu vaihdettua ja auto pelaa kuin unelma
Kiitoksia neuvoja antaneille!
Kiitoksia neuvoja antaneille!