Oireet autossa seuraavat, startannut aina vähän nihkeesti ja käynyt tosi huonosti kylmänä ja puolilämpimällä koneella. Diagnisoitu isoja vuotoja mm. Imusarjassa ja jarrutehostimella (o-renkaat ja takaisku) ja alipaineletkut oli murtunut. Huohotinpäivitys tehty osittain (päivitetty mittatikun "tuubia" lukuunottamatta uusimpaan versioon). Alipaineletkut uudet ja Laakkonen tarkistanut löytyykö vuotoja, ei löytynyt. Kasetti herjasi heikkoa jännitettä ja se on vaihdettu uuteen.
Auto toimi ennen jakopää+kansiremppaa ok. Autolla ajettu 200km rempan jälkeen käyntihäiriöiden kera kunnes auto hinattiin rempan tehneeseen liikkeeseen, koska se ei käynnistynyt yön jälkeen. Auto yrittää kyllä käynnistyä ja pyörittää kyllä konetta. Mielestäni pa-pumppu ei surissut, mutta korjaamo diagnisoi vian immuun ja kertoi pumpun olevan ok. Vikakoodeja 1 kpl, joka kertoi vuodosta / laihasta seoksesta. Tankissa tebiksen 98:a, mutta sidin mukaan kone luulee tankissa olevan etanolia 85% seoksella. Mikä anturi tms. Tunnistaa polttoaineen etanolipitoisuuden? Open sid löytyy, mutta sen verran uusi auto, että harjoittelen vasta sen käyttöä.
Immua epäilin vialliseksi itsekkin ja mulla olisi himassa uusi immu, koska pyynneissä ja toteutuneissa oli n.20% heitto, mutta ei kai imm aiheuta käynnistysongelmia, ellei sitten seokset ole ollut niin paksulla, että tulpat olisi kastuneet?
Hiukka sekavaa tekstiä, mutta auto on sen verta uusi ja en ole ihan perillä näissä.
Autossa stage 1+biosofta.
Voisiko kampuran asentotunnistin olla syypää? Voiko pa-pumppu oireilla niin, että se toimii ja ei toimi?
E:kirjoitusvirheet
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)