DP liitos TODELLA kuuma!
DP liitos TODELLA kuuma!
Öljypohjan käytin irti ja sihdin putsasin. Romppeet kasaan, öljyt sisään ja startti. Hyvin käynnistyi, öljyvalo sammui parissa sekunnissa mutta puolen minuutin kohdalla konehuoneesta tuli savua todella paljon. DP liitos kärysi, ilmesesti huonosti kiinni mutta huomio kiinnittyi järettömään kuumuuteen. Kyllähän siinä päällä olevassa varoituspellissä lukee että HOT mutta että nuin helvetin HOT näin lyhyessä ajassa. Nyt olen koneen vieressä istunut 5 min ja DP juuri hohkaa edelleen lämmintä. Mikä tuon voi tehdä? Tai kysyn että pitääkö sen juuri noin kuumua? Turbon laakeri?
Auto 2000 aero.
Auto 2000 aero.
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Turbo viileä, pakosarja kuuma katalysaattorille asti alta minuutin. On siis viilennyt nyt jo tovin.. Jännä juttu, jos sitä vaikka haukkaisi sapuskaa välissä ja tuumailisi tovin.
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Kyllä se on normaalia, että se lämpenee nopeasti ja kestää kauan jäähtyä.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Turbo"
- Viestit: 210
- Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
- Paikkakunta: Tampere
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Öljyä roiskunut liitokseen ja käryää sen takia todennäkösesti..?
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Ok, hyvä että on normaalia. Se liitos varmaan on huonosti koska laipassa oli yhdelle tapille jengat pilalla. Piti sitten taiteilla kierretangolla kiinni niin varmaan jäi huonosti. Lisäksi öljyä oli dp:ssä kun sitä siinä pahvin päällä liikuttelin.
Pötsi täynnä joten jatkan vaihdelaatikon öljyillä seuraavaksi..
Pötsi täynnä joten jatkan vaihdelaatikon öljyillä seuraavaksi..
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Mitä kauemmas tullaan kannesta, niin sen kuumempaa on. Kannessa kiertää jäähdytysneste joka pitää lämpötilat kurissa, mutta pakosarjassa/turbon pakopesässä onkin sitten yleensä todella lämmintä.
99T-museopeli
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Kovan ajon päätteeksi turbon pakopesä ja dp voi kiilua punahehkussa, jos menee pimeällä sitä kurkkimaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: DP liitos TODELLA kuuma!
Pistin DP:n ympärille lasikuitunauhaa jottei kaikki lämpö säteile konehuoneeseen. Se nauha vasta kärysikin alkumetreillä mutta nyt toimii niin kuin pitää.