Omassa femmassa syyllinen öljynpainevaloon tyhjäkäynnillä lämpinä löytyi lähes irronneesta tasapainoakselien ketjunkiristimestä. Aikoinaan jakopäärempassa oli varmaankin jäänyt asentajalta aavistuksen löysälle joten kannatti käyttää rempassa merkkiliikkeessä
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
aikaa tuosta on liki 4 vuotta niin en viitsi ruveta tinkaamaan asiasta.
Tasapainoakselien laakerit oli ottanut eniten itseensä mutta onneksi kampura oli ok. Uudet kiertokankien ja kampiakselin laakerit, männärenkaat, öljypumpun rattaat ja läjä tiivisteitä vaihtoon. Samalla tasapainoakselit pois käytöstä ja niiden öljykanavat tukkoon niin saa alapaineita ylös lämpimänä.
Jos jotain positiivista niin karstaa tai öljylietettä ei ollut yhtään ja imusihdissä vain muutama hassu murunen. E85,10tkm öljynvaihtoväli ja viimeisin huohotinpäivitys on näköjään toimiva yhdistelmä.