Seuraavana hankintalistalla onkin seosanturi ja egt anturi + suuttimet, ja kyllä ehkä jossain kohtaa se kisakatti se on kummiskin helppo tuohon laittaa jälkeenkin päin.Termos kirjoitti: ↑Ma Touko 19, 2025 23:55Jep, näin muistelinkin sun suunnitelleen. Ihan hyvä ratkaisu, varsinkin katsastuksia ajatellen![]()
Itse ajattelin mennä pienellä riskillä tuon sigun 09 -Griffinin kanssa, siinä on Garrettikopio finaalissa ja Aeron Mitsu vaihtolistalla.
JC toimitti softan binäärinä haluamillani optioilla, ja paikallinen harrastaja latasi sen joutilaaseen T7-purkkiin.
Hänkin mainitsi, että onhan Mitsun lisäksi tulossa 3" downpipe samankokoisella katilla, koska softa on mitoitettu ~270 Hp tehoille bensalla. Pakopaineet ja -lämmöt karkaa turhan korkeiksi vakioputkistolla.
Juu on, samanlainen downpipe löytyy, kuin postaamassani meidän viiruAeron putkiston kuvassa.
Niin sulla oli siinä griffinissä se 200cell katti? Se voisi olla otollinen vaihtoehto, tietysti siinä ne riskit on että pomppaa leimalta mutta onpahan sitten vakiokatti tallella jos huonosti käy.
Garretti varmaan kannattanee vaihtaa jo ennenkuin kunnolla porsii ettei siipien palaset mene vääriin paikkoihin

Mulla vähän semmone pahe että en tykkää ulkoistaa hommia kenellekään, teen itse ja opettelen jonka jälkeen autan muita kun tarpeeksi kokemusta kertynyt. Nyt olen saanut hommattua lawicelpötikän + piuhat ja nyt odottelen postissa saapuvaksi naaraspinnejä obd porttiin. Softa on tehty yhteistyössä trionictuning foorumilaisten avustuksella