3" RST catback kimppa 360€

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Jorppe
"Viggen"
Viestit: 673
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2004 00:07
Paikkakunta: Kajaani

Re: 3" RST catback kimppa 360€

Viesti Kirjoittaja Jorppe »

Nyt on täälläkin DP+catbacki alla. Hieman joutui kannakkeita vääntelemään ja tuntui catbackin etukannakkeet jäivät himppasen lyhyiksi. Auton kannakkeita väännettiin alas ja putken myös jotta saatiin putki ja kannakkeet istumaan parhaiten. Ja dp:een lisättiin kannake lohkon kylkeen. Takapönttö meinasi kolistella runkoon, sitäkin taiteltiin hiukan kannakkeiden osalta. Sitä viimeistä mutkapätkää otettiin 1-1,5cm lyhyemmäksi siitä kohtaa joka liittyy takapönttöön. Kaikenkaikkiaan duht heleppo homma oli putken asennus.

Nämä eivät siis olleet moitteita vaan palautetta mossemiehelle. Palaute on yleensä käsityöläiselle kullanarvoista. Jos olisi tarve niin voisin ostaa vastaavan toisenkin kerran. Auton käytös muuttu vakioputken jälkeen selkeästi parempaan suuntaan. Ensistartti hallissa vähän säikäytti että näinkö on kovat äänet mutta maantielenkki todisti että eipä niin kamalasti vakioputkea enempää ole möykkää cruise päällä ajellessa.
Jäsen #3551

Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: 3" RST catback kimppa 360€

Viesti Kirjoittaja mossemies »

Jorppe kirjoitti:Nyt on täälläkin DP+catbacki alla. Hieman joutui kannakkeita vääntelemään ja tuntui catbackin etukannakkeet jäivät himppasen lyhyiksi. Auton kannakkeita väännettiin alas ja putken myös jotta saatiin putki ja kannakkeet istumaan parhaiten. Ja dp:een lisättiin kannake lohkon kylkeen. Takapönttö meinasi kolistella runkoon, sitäkin taiteltiin hiukan kannakkeiden osalta. Sitä viimeistä mutkapätkää otettiin 1-1,5cm lyhyemmäksi siitä kohtaa joka liittyy takapönttöön. Kaikenkaikkiaan duht heleppo homma oli putken asennus.

Nämä eivät siis olleet moitteita vaan palautetta mossemiehelle. Palaute on yleensä käsityöläiselle kullanarvoista. Jos olisi tarve niin voisin ostaa vastaavan toisenkin kerran. Auton käytös muuttu vakioputken jälkeen selkeästi parempaan suuntaan. Ensistartti hallissa vähän säikäytti että näinkö on kovat äänet mutta maantielenkki todisti että eipä niin kamalasti vakioputkea enempää ole möykkää cruise päällä ajellessa.
Kiitoksia palautteesta.en ota moitteina mitenkään nuita,päinvastoin.
Hassua sinänsä kun osassa ilmeisesti on siirretty etummaisia kiinnikkeitä taaksepäin,eli juuri päinvastaiseen suuntaan kuin sinulla olisi nyt ollut.ja putkissa ne ovat varmasti aina samassa paikassa...hmm on vähän ristiriitaista :D siihen vaihteluun voisi olla lääkkeenä se että ottaa niitä taaksepäin ja samalla pidentää pinnapituutta kiinnikkeissä jolloin ne eivät olisi enään niin tarkkoja siittä,missä ne auton pohjassa olisivat.nythän se kiinnike on aika lyhyt pinna joten se on kyllä tarkka paikastaan.
en ole kuullut että olisi ollut aijemmin tuon putken pituus juttuja.
Sanoit että piti lyhentää???tosi tosi outoa....niissä on toki muhveissa paljon liikkumavaroja ja säätöjä joka suuntaan,että en tässä vaiheessa muuttaisi jigiin putken pituuteen mitään ainakaan vielä.

laitoin niille uutta kimppaakin pystyyn,mutta ei siellä oikein tunnu olevan kiinnostuneita.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Vastaa Viestiin