Yhden kerran on täällä Oulussa eräs palstalainen kysellyt, josko olisi saanut alkuperäiset sumuvalot aktivoitua. Eipä saa, koska mitään "uusia" juttuja sillä ei voi koodata.
Saa nähdä saako joskus. Muuten on aina ko. laitteen kanssa pärjännyt myös Saabien kanssa puhumattakaan muista merkeistä.
Vasta tällä viikolla erään kaverini vm-99 9-5:sta tutkittiin, kun hälytin alkoi aina huutamaan. Tällä testerillä katsoin twicen reaaliaikaisia tietoja ja konepelti näytti alevan auki vaikka se oli kiinni. Vikahan löytyi tästä konepellin kytkimestä. Eli pääasiassa tällä pärjää hyvin myös Saabien kanssa. Tämän aiheen perutuustutkankin vianetsintä ei olisi tyssännyt testeriin. Uuden laitteen "naittaminen" olisi sitten ollut tekemätön paikka.
Sen sijaan valtaosaan eurooppalaisista autoista (saksalaiset ja ranskalaiset) laitteen tuki on ominaisuuksien ja toimintojen osalta huomattavan laaja.
Marginaalimerkit, kuten Saab, jäävät vähemmälle ja sen erikoisimmissa tapauksissa tarvitaan merkkitesteriä.
Peruutustutkan vian selvitys - vikakoodien luku
Re: Peruutustutkan vian selvitys - vikakoodien luku
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Peruutustutkan vian selvitys - vikakoodien luku
On .... parempi kuin Bosch.
Näin myös tuntuu olevan monen muunkin merkin kohdalla.
Näin myös tuntuu olevan monen muunkin merkin kohdalla.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)