Hahmotelma 9-5 faceliftista

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

jarmot kirjoitti: 900 -87 pääsi eläkkeelle ja tilalle hankittiin 900 -97 (aiemmin 1 omistaja, 59 tkm!! Ei voi kutsua kakkosautoksi!). Kun olis kotiinsa tullut: 900 NG:ssä on kaikki just oikeilla paikoillaan, mahtava ergonomia.
Ole nyt hiljaa hyvä veli. Ei saa kertoa muille OG-miehille, ovat tyytyväisempiä. Muista käydä haukkumassa uutta "Opelia" forumin 90, 99, OG900
-osastolla :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4043
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

peinu kirjoitti:
jarmot kirjoitti: 900 -87 pääsi eläkkeelle ja tilalle hankittiin 900 -97 (aiemmin 1 omistaja, 59 tkm!! Ei voi kutsua kakkosautoksi!). Kun olis kotiinsa tullut: 900 NG:ssä on kaikki just oikeilla paikoillaan, mahtava ergonomia.
Ole nyt hiljaa hyvä veli. Ei saa kertoa muille OG-miehille, ovat tyytyväisempiä. Muista käydä haukkumassa uutta "Opelia" forumin 90, 99, OG900
-osastolla :)
Mehän ollaan ihan kuulopuheiden varassa, joten on mukava kuulla, kun joku niitä välillä kehuu... sillä pelkään, että jonain päivänä aika jättää näistä ja millä sitä sitten ajaa...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Vastaa Viestiin