Rattia on voinut räpeltää joku jarrunesteiden vaihtaja...
Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Parkkitutkassa voi olla anturivika ja edellinen omistaja on kytkenyt sen päältä pois, kun on aina peruutettaessa ulissut. Päälle (ja pois) sen saa muistaakseni pitämällä ajotietokoneen SET tai CLEAR nappia pohjassa. Auto käynnissä ja vaihde pakki-asennossa. Jos laitteessa vikaa, sen toteaminen käy helposti Techillä.
Rattia on voinut räpeltää joku jarrunesteiden vaihtaja...
Rattia on voinut räpeltää joku jarrunesteiden vaihtaja...
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Hienon näköinen auto, melkoinen harvinaisuus tuollainen on kolmen litran koneella. Noita valokuvia yritin tihrustaa ja näyttäisi lukevan "Bakljus ur funktion", et kai tuota tarkoittanut ilmoitukseksi että parkkitutka ei toimi? Vai onko jokin muu ilmoitus.
Saabilla jo vuodesta 1982, nyt kesällä 2008 Saab 9-3 Vector BioPower A Cabriolet ja talvella 2002 9-5 Arc A
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Kiitos, munkin mielestä oli kyllä hieno ja hienossa kunnossa, siksi siihen päädyttiinkin 
Tulee ilmoitus parkkitutkan toimimattomuudesta, kun laittaa pakin päälle.
tuo Bakljus ur funktion kai tarkoittaa että takavalo on palanut, vai onko se peruutusvalo?
Tulee ilmoitus parkkitutkan toimimattomuudesta, kun laittaa pakin päälle.
tuo Bakljus ur funktion kai tarkoittaa että takavalo on palanut, vai onko se peruutusvalo?
Ujo alias Jan Waronen #5707 Saabisti since 10/2012
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Juu MY01 (tai 02) tuli veekutoseen turrrpomittari. Aiemmat oli ilman. Onnea vaan uudelle omistajalle, tuo V6 + tomaatti on parasta mitä og9-5:een oli tarjolla. Noita ei onneksi edes keppihämmenteisinä ole saanut 
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Eiköhän se tarkoita takavaloa. Voit vaihtaa SID:n kielen "Lontooksi" jos haluat, ohjekirjasta taitaa löytyä vinkkiä siihen.
Harharetkien jälkeen... Saabisti taas :) Tech 2 turvapääsyllä
9-5 Aero Combi 2006 (RIP: 9-5 2.0T RE85 1998)
9-5 Aero Combi 2006 (RIP: 9-5 2.0T RE85 1998)
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Juu kielen ajattelin vaihtaa lontoonmurteelle kunhan auto on haettu kotiin... tapahtuu siis lauantaina.
Ujo alias Jan Waronen #5707 Saabisti since 10/2012
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Tuo onkin pitkään ollut myynnissä kun itsekin taannoin sitä katselin vakavasti mutta en sitten hommannut kun tuo V6 ei vaan napannut (liikaa ooppelia). Ilmeisesti hyvä pirssi on kuitennii...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Kesäkuusta asti ollut kyseisessä liikeessä. Kävitkös koskaan koeajamassa ko autoa?
Ujo alias Jan Waronen #5707 Saabisti since 10/2012
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
En käynyt kun GM vaan ahistaa niin paljon.Ujo kirjoitti:Kesäkuusta asti ollut kyseisessä liikeessä. Kävitkös koskaan koeajamassa ko autoa?
Toistaiseksi en ole katunut, hienoa kyytiä kertakaikkiaan ja viinalla tuon 2.3T:n alavääntö on erittäin messevää, tomaatin vaihteiden vähyys ei haittaa yhtään.
Tarkoitus ei ole morkata ostostasi tietystikään millään tavalla, olen vain pahanlaatuinen...
T. Ooppelin vihaaja
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Saab clubin jäsenkirjekin tuli postissa torstaina ja jäsennumero sen mukana.
Auto on kyllä aivan mahtava, yksi sulakeen palaminenkaan ei ole vielä uskoa autoon vienyt
Työkaverin kanssa tutkittu auton softaa ja mitä ilmeisemmin vakio saabin sijasta sainkin nordic stage 2 paketilla varustetun auton
ilmankos vääntöä tuntuu olevankin reippaasti varsinkin alakierroksilla.
Auto on kyllä aivan mahtava, yksi sulakeen palaminenkaan ei ole vielä uskoa autoon vienyt
Työkaverin kanssa tutkittu auton softaa ja mitä ilmeisemmin vakio saabin sijasta sainkin nordic stage 2 paketilla varustetun auton
Ujo alias Jan Waronen #5707 Saabisti since 10/2012
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
Re: Uusi Femman omistaja esittäytyy + muutama kysymys
Sain työkaverilta vara ECU:n, jossa on auton alkuperäinen softa sisällä, täytyy kokeilla miltä tuo tuntuu vakiona. Kiitos Tumppi!
Turbomittari ongelmakin selvisi samalla, se nimittäin toimii vakiosoftalla. Virisoftasta siis vissiin puuttuu sen ohjaus kokonaan. Kiitos kaikille ongelman ratkaisuun osallistuneille.
Turbomittari ongelmakin selvisi samalla, se nimittäin toimii vakiosoftalla. Virisoftasta siis vissiin puuttuu sen ohjaus kokonaan. Kiitos kaikille ongelman ratkaisuun osallistuneille.
Ujo alias Jan Waronen #5707 Saabisti since 10/2012
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin
9-5 3.0 V6t Griffin Wagon MY01 (KA)
Suzuki Alto -91, perheen luottokuljetin