Sitäpaitsi, kuinkas tuolla maantiellä ja kaupungissa urheilullista-ajotapaa tarvitaan

Olihan siellä 305hv Hirschikin tarjolla.rimpula kirjoitti:Hirchin viripaketilla on ainakin saanut tuota Aeroa 280hv tehoilla.
Lisäksi vähän mainostettu fakta: Orggissoftalla automaatti-Aero ei anna täyttä 350Nm vääntöä kuin 4 ja 5-vaihteilla. Kolmosellakin vääntöä on jo vähän himmailtu. T7 Suitella rajoituksista pääsee tietenkin eroon, mutta kai ne on tehtaalla tienneet mitä tekevät.jcarlson kirjoitti:Yleensä aeron ostajaa kiinnostaa myös teho ja vääntö, manuaali kestää 500Nm jo vakiokytkimellä. Automaatilla voi ottaa 450 jos uskaltaa, mutta useimmat uskaltavat vähemmän.
Tuulilasi testasi kolmella, muuten identtisellä passatilla mutta moottorit erosivat luonnollisesti, että mikä käyttövoima tulee minkäkin hintaiseksi, muistaakseni edellisessä numerossa. Diesel tuli halvemmaksi vasta 34,5tkm jälkeen. Halvimmat kilometrit oli kaasulla, ja sitten etanolilla. Etanoli tulee edullisemmaksi kuin diesel.t.p kirjoitti:ja sitten vielä kertokaa että kumpi nyt sitten tulee halvemmaksi...tällänen etanolikäyttöinen saab vai sitten joku diisseli auto..jos kilometrilukemat on vuodessa noin 20 000tkm ?