Saab 95 perusvero ja muuta tietoa kaipaan
Re: Saab 95 perusvero ja muuta tietoa kaipaan
Alavääntöero on tosiaan huomattava. Automaatti lähtee paikaltaan ihan eri tavalla viinalla kuin bensalla.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Saab 95 perusvero ja muuta tietoa kaipaan
Työkaveri sanoi että automaatilla on vähän liikaakin alhaalla vääntöä (RE85) talvikelissä
Kaikkee sitä kuuleekin
Kuulemma bensalla kaasun käyttö ei ole niin tarkkaa![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Kuulemma bensalla kaasun käyttö ei ole niin tarkkaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
Re: Saab 95 perusvero ja muuta tietoa kaipaan
pyrkii ainakin ryömimään enempi, tekee mieli heittää vapaalle jos pidempään valoissa seisoo.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Saab 95 perusvero ja muuta tietoa kaipaan
Kysäisenpä samalla, onko Saab 95:ssä ollut samanlaista tuulilasin halkeilutaipumusta kuin on ollut 9000:ssa. Paljonko muuten tuulilasi yleensä maksaa, hinnoissa lienee vaihtelua?