saavuttamaton softa pyyntöinen mreg

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg

Viesti Kirjoittaja Hook »

Air-toque calibration kartta riittää ~350nm asti osassa vakio softia, josta voi katsoa saabin näkemyksen asiasta.

Pääsääntöisesti tuon voi laskea jakamalla ilmamassa 3,1:llä, niin saat väännöt bensalla. (esim 1000mg/c jaettuna 3,1 = 310nm.

Viinalla jaa 2,9:llä.

Tietty 4000rpm+ alkaa hyötysuhden hieman laskea.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Koskimaa
"Aero"
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 18, 2012 19:18
Paikkakunta: Lahti

Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg

Viesti Kirjoittaja Koskimaa »

Kuinka tarkka laskutapa tuo on? Omaan softaan väännöt rajattiin 380nm ja mreq tällöin n. 1150. Etanolilla mennään. Tuolla kaavalla 1150 mair vastaa 397nm.
T7 vm. 2001 9-3
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mulla toteutuu 1450 noin tos 9-3 tomaatis, toki 2.3. Ja ei kumma kyllä tuo aski kiukuttele mitenkään niinku 2.0 aikoina.
9-3.1972
Vastaa Viestiin