Air-toque calibration kartta riittää ~350nm asti osassa vakio softia, josta voi katsoa saabin näkemyksen asiasta.
Pääsääntöisesti tuon voi laskea jakamalla ilmamassa 3,1:llä, niin saat väännöt bensalla. (esim 1000mg/c jaettuna 3,1 = 310nm.
Viinalla jaa 2,9:llä.
Tietty 4000rpm+ alkaa hyötysuhden hieman laskea.
saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Kuinka tarkka laskutapa tuo on? Omaan softaan väännöt rajattiin 380nm ja mreq tällöin n. 1150. Etanolilla mennään. Tuolla kaavalla 1150 mair vastaa 397nm.
T7 vm. 2001 9-3
Re: saavuttamaton softa pyyntöinen mreg
Mulla toteutuu 1450 noin tos 9-3 tomaatis, toki 2.3. Ja ei kumma kyllä tuo aski kiukuttele mitenkään niinku 2.0 aikoina.
9-3.1972