Risto kirjoitti:Tuulilasiin tulee kivi tai nasta n. 150 tkm kohdalla, joten se kannattaa vaihtaa ennen tuota.
...huumoria pidää olla!
Nimen omaan. Ei ollutkaan takoitus mollata tai kehua merkkiä. Joihinkin tulee vikoja aiemmin ja joihin myöhemmin. Nämä " ennakovat kun" pyöri aika aktiivisesti tuossa keskustelun piikkipaikoilla.
Risto kirjoitti:Tuulilasiin tulee kivi tai nasta n. 150 tkm kohdalla, joten se kannattaa vaihtaa ennen tuota.
Piti muuten aika tarkalleen kutinsa, tosin osui varsin sivuun ja lähti halkeamaan ylöspäin, ettei haittaa näkökentässä. Vielä 10v. myöhemmin osui toinenkin, muttei ole lähtenyt halkeamaan. Kolmen vuoden päästä ajattelin lasin vaihtaa auton tullessa 20v. ikään =)
Risto kirjoitti:Tuulilasiin tulee kivi tai nasta n. 150 tkm kohdalla, joten se kannattaa vaihtaa ennen tuota.
Piti muuten aika tarkalleen kutinsa, tosin osui varsin sivuun ja lähti halkeamaan ylöspäin, ettei haittaa näkökentässä. Vielä 10v. myöhemmin osui toinenkin, muttei ole lähtenyt halkeamaan. Kolmen vuoden päästä ajattelin lasin vaihtaa auton tullessa 20v. ikään =)
Tarkemmin kun muistelen niin vaihdatin minäkin tuulilasin viime keväänä. Että tämäkin tuli tehtyä.
Omat kolme Saappia jääneet jokainen kerran tienpäälle bensapumppujen takia.
Pumput kesti melko tarkaan 240000 km. Nyt tankissa bilteman pumppu,pitänyt ääntä melkein uudesta lähtien, 110000 km takana, kesäisin etanolilla. Sytkäkasetti ja pumppu ämpäreineen varalla kontissa.
Risto kirjoitti:Tuulilasiin tulee kivi tai nasta n. 150 tkm kohdalla, joten se kannattaa vaihtaa ennen tuota.
Omassa femmassa oli ostohetkellä mittarissa 156tkm ja tuulilasi oli hiljattain vaihdettu. Tuleeko toinen kivi/nasta 300tkm kohdalla vai onko asiassa tapahtunut kehitystä vuosien varrella?
Pikaisesti lukaisin läpi, ei osunu silmään alipaineletkut, vaito silikoonisiin halpa ja helppo ennakoiva korjaustoimenpide, kaikenlaisten nytkyttely oireiden ennakoivaan välttelyyn....
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Oireiliko tuo muuten millään lailla, paitsi että tuntui karhealta? Tuntuiko, kuuluiko ajon aikana?
Ei ajaessa. Kun kytkinhommaa tein ja osa oli irti. Pyöräyttelin ja ehkä pieni kahina kuului. Se kannatin on muuten kiinni kolmella pultilla ja kahdella ohjuritapilla (putkisokalla ) lohkon kyljessä. Eli kannattaa kammeta irti lohkosta ennenkuin vetää väliakselin pois laatikosta.
Fakiiri kirjoitti:Pikaisesti lukaisin läpi, ei osunu silmään alipaineletkut, vaito silikoonisiin halpa ja helppo ennakoiva korjaustoimenpide, kaikenlaisten nytkyttely oireiden ennakoivaan välttelyyn....
Onko noi settinä pcs:lla? Jossain foorumilla taisi olla alipaineletkukarttakin