Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Käynnistyssavutus on tavanomainen oire öljyrenkaista ja/tai venttiilivarren kumeista.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Juu, tiedän, mutten ole tiennyt että se vaikuttaa näin pirusti sytytykseen.
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Saappi on sen verran iso auto että siihen mahtuu kaksikin vikaa samaan aikaan ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
No jonkun verran sain selville asioita. Eli huohotuksessa ainakin on vikaa. Huohotusputkissa parin millin kerros smetanaa. Sen pitäisi nopsasti vaihtaa pois, eli uusin huohotuspäivitys kehiin. PCS:ltä kyselin huohotuspäivitystarjousta ja Riku esitteli 2 eri vaihtoehtoa, orkkis tai tarvikeversion joka on parikymppiä halvempi..
Onko kellään kokemusta siitä ns. tarvikesarvja versiosta? Onko kuraa, uskaltaako ostaa?
Onko kellään kokemusta siitä ns. tarvikesarvja versiosta? Onko kuraa, uskaltaako ostaa?
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Kannattaako parin kympin takia edes miettiä?
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Nyt en ymmärrä.. Päältäpäin minun huohotusjärjestelmä näyttää kutoselta, paitsi ettei ole sitä vaahtomuovia kääritty sen yhden letkun ympäriltä. Muuten T haara löytyy jne. En erota kutosesta.. Tiedä sitten millainen on öljyloukku.
Onko mitään mahdollisuuta tarkistaa varman päälle mikä versio on paikalla?
Sitten ne helkkarin pillit siellä venttiilikopan sisällä. Viimeksi kun sen käytin irti ja vaihdoin tiivisteen, niin en millään saanut toista pilliä auki.. Mutta ne näytti jotenkin turhilta muutenkin, koska pillienkin ohi pääsee ilmaa kiertään. Mikä niiden pillien tarkoitus nyt on, kun tosiaan on muitakin reittejä päästääkseen sinne huohotusreikään. Pitäiskö nyt irroittaa kopan ja rassata kunnolla ne?
![Kuva](http://i.imgur.com/ixuCYFBl.jpg)
P.S.
Kuva vuodelta 2012.
Onko mitään mahdollisuuta tarkistaa varman päälle mikä versio on paikalla?
Sitten ne helkkarin pillit siellä venttiilikopan sisällä. Viimeksi kun sen käytin irti ja vaihdoin tiivisteen, niin en millään saanut toista pilliä auki.. Mutta ne näytti jotenkin turhilta muutenkin, koska pillienkin ohi pääsee ilmaa kiertään. Mikä niiden pillien tarkoitus nyt on, kun tosiaan on muitakin reittejä päästääkseen sinne huohotusreikään. Pitäiskö nyt irroittaa kopan ja rassata kunnolla ne?
![Kuva](http://i.imgur.com/ixuCYFBl.jpg)
P.S.
Kuva vuodelta 2012.
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Pillit ehdottomasti auki!
tähän en kyllä osaa vastata mitä ne tekevät, mutta auki ne pitää olla!
eikö ton yhen letkun pinnassa ole sarjanumero, sen perusteella ettisin...
tähän en kyllä osaa vastata mitä ne tekevät, mutta auki ne pitää olla!
eikö ton yhen letkun pinnassa ole sarjanumero, sen perusteella ettisin...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
555 612 09 toisessa 555 612 06 jne. Samat sarjikset ovat näissä letkuissa edelleen. Niin ja uuden #6 päivityksen sarjis 55561200, joten oletan että uusin paikalla?
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Re: Märkä nollakeli - Käynnistyessä ikäänkuin käy kolmella
Oikealta päivitykseltä näyttää. Joku on varmaan ollut laiska ja jättänyt sen vaahtomuovi-wrapin laittamatta. Veikkaan että letku menee vähän väärästä välistä, ja ei ole jaksanut irroitella uudelleen jotta saa wrapin laitettua.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.