Tähän tapaukseen lopputuloksena, toinen kone tilalle. Avattiin kansi alkuperäisestä koneesta ja vastassa oli niin "multainen" kone että huhhuh...

venttiilitkin olivat ihan ruskean punaiset. Jakoketju oli myös aika löysänä... Alakerran laakerit oli sökönä. Avasimme öljypohjan ja se oli täynnä kaikenlaista moskaa ja sihti oli myös paksussa liassa, se varmaan hyvin toimii???
Kyllä oli hyvin huollettu viime vuosien varrella samassa liikkeessä kokoajan, oli varmaan osaaminen ollut hyvissä käsissä. Mm. turbon vaihto mikä oli tänä kesänä tehty, oli öljypohja jätetty irroittamatta ja putsaamatta. Ei kuulemma ole mitään tarvetta tehdä niin, on vaan maahantuojan teoriaa....aika kova vastaus huoltoliikkeen johtajalta

. (Öljyt vaihtaa pari kertaa nopeammin niin on kuulemma ok???) huhhuh... Oli parin viime vuoden aikana "huollon" yhteydessä maininta myös, että huohotinputki poikki->korjattu ja seuraavaksi että huohotiputki irti-> kiinnitetty silikoonilla takaisin

! Että tällaista touhua täällä länsirannikon huollossa voi olla....

Ei se huoltokirja ja huoltojen tekeminen merkkikorjaamolla aina ole takaus hyvästä vehkeestä....
