Tuskin monikaan enää noita ekan mallisarjan seiskakymppisä (<= -00) on ostamassa - ja mä en uudemmista osaa sanoa mitään.Täällä kiinnostais tuo 9-5 3.0t:n mainitsema lista Volvosta Saabiin vaihtamisesta. Ettei vaan hairahdu itse!
Muutenkin auton ostaminen tai ostamatta jättäminen jonkun toisen subjektiivisten näkemysten pohjalta on arpapeliä. Ei sillä etteikö toisten hyvät neuvot ja kokemukset olisi avuksi/tukena päätöstä tehtäessä.
Mulle sattunut yksilö oli pakko olla monilta osin täysi susi/maanantaikappale - en jaksa uskoa, että hihnalta olis rullannut ulos järkenään niin heikkolaatuisia tekeleitä.
Ei siinä autossa mitään yksittäistä käyttöä estävää vikaa ollut, mutta niin paljon kaikenlaisia häiritseviä juttuja ettei minun sielu sietänyt niitä niinkin hintavassa uudessa autossa - varsinkin kun edeltävät Saabit (satku ja tonnari) olivat olleet verrattomia kulkupelejä.
Ehkä suurin juttu mikä nyppi oli se, että auto seisoi Bilian hallissa korjattavana miltei viikottain - ja siitä huolimatta suurin osa korjatuista vioista pomppasi päälle aina vaan uudestaan ja uudestaan.
Lopultahan ne Biliassa totesivat että autossa on selkeästi tiettyjä vikoja/ominaisuuksia joita siinä ei pitäisi olla, mutta niitä ei saatu/pystytty lukuisista yrityksistä huolimatta korjaamaan.
Ehdottivat mulle sitten vaihtoa uudempaan (-01) malliin ja lupasivat hyvittää vaihdossa hyvin. MInä sanoin, että vaihdan kyllä auton, mutten Volvoon.
Jäi aika p#ska maku merkistä.
Tämä riittäköön tästä aiheesta.